Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Deeeemy op 14 juni 2013, 18:48Jaaaa, ik heb hem! Hij is wel branded van T-Mobile, is dat een probleem?
Verstuurd vanaf mijn mobiel!
Jaaaa, ik heb hem! Hij is wel branded van T-Mobile, is dat een probleem?
Citaat van Releases op 14 juni 2013, 18:53Jaaaa, ik heb hem! Hij is wel branded van T-Mobile, is dat een probleem?
Ik zou niet weten waarom dat een probleem zou zijn. Tegenwoordig worden bijna alle telefoons simlock vrij geleverd. Mijn Note 2 is ook tmobile branded maar wel simlock vrij. Zit een vodafone sim in nu.
Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk
Jaaaa, ik heb hem! Hij is wel branded van T-Mobile, is dat een probleem?
Ik zou niet weten waarom dat een probleem zou zijn. Tegenwoordig worden bijna alle telefoons simlock vrij geleverd. Mijn Note 2 is ook tmobile branded maar wel simlock vrij. Zit een vodafone sim in nu.
Citaat van Wous op 14 juni 2013, 21:30Oei! Die is wel nice fred! Doe mij ook maar 1! Gefeliciteerd by the way haha!
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Oei! Die is wel nice fred! Doe mij ook maar 1! Gefeliciteerd by the way haha!
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Citaat van Deeeemy op 14 juni 2013, 21:40Gefeliciteerd!
Ik word echt gestoord van dit toetsenbord, waarom niet gewoon die van android 2.3.6 of zo? ;p
Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk
Gefeliciteerd!
Ik word echt gestoord van dit toetsenbord, waarom niet gewoon die van android 2.3.6 of zo? ;p
Citaat van Freddytje op 15 juni 2013, 00:38Haha ben er zelf ook erg blij mee! En bedankt guys:D
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Haha ben er zelf ook erg blij mee! En bedankt guys:D
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Citaat van Releases op 15 juni 2013, 06:22Gefeliciteerd!Ik word echt gestoord van dit toetsenbord, waarom niet gewoon die van android 2.3.6 of zo? ;p
Kijk even in de Play Store. Zijn genoeg andere toetsenborden te vinden.
Gefeliciteerd!Ik word echt gestoord van dit toetsenbord, waarom niet gewoon die van android 2.3.6 of zo? ;p
Kijk even in de Play Store. Zijn genoeg andere toetsenborden te vinden.