Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Wous op 11 april 2013, 14:58Ja ik heb er over gelezen. Helaas denk ik niet dat ik er enig profijt van zal hebben, aangezien je alles web based beheert. Je er geen grote opslag aan kunt hangen. En maar 500GB Data waar je te snel overheen gaat met een 100mbit lijn. Een extern board kun je er daarnaast dan ook niet aan vast hangen..
Ja ik heb er over gelezen. Helaas denk ik niet dat ik er enig profijt van zal hebben, aangezien je alles web based beheert. Je er geen grote opslag aan kunt hangen. En maar 500GB Data waar je te snel overheen gaat met een 100mbit lijn. Een extern board kun je er daarnaast dan ook niet aan vast hangen..
Citaat van Duken op 26 mei 2013, 20:13
Pre-ordered via Steam!!! Nog 4 dagen en dan eindelijk spelen... het is alleen een verjaardags cadeautje. Ik ben de 3de van Juni jarig dus tot die tijd wacht ik met starten
Pre-ordered via Steam!!! Nog 4 dagen en dan eindelijk spelen... het is alleen een verjaardags cadeautje. Ik ben de 3de van Juni jarig dus tot die tijd wacht ik met starten
Citaat van Farid. op 28 mei 2013, 09:51
Niet de special edition?
Niet de special edition?
Citaat van shadowwatch op 29 mei 2013, 09:41ik heb ook nog wat nieuws,
http://www.pimtensen.nl/car-hifi/101c-autoradio-039-s/147l-autoradio/9892d-pioneer-mvh-350bt/
heb hem al bij mam in de auto ingebouwd(aangezien ik in die auto rijd
)
alleen hij paste niet en er zijn geen framepjes voor deze auto helaas, dus na mijn drukke week ga ik er zelf een frame voor maken.
ik heb ook nog wat nieuws,
http://www.pimtensen.nl/car-hifi/101c-autoradio-039-s/147l-autoradio/9892d-pioneer-mvh-350bt/
heb hem al bij mam in de auto ingebouwd(aangezien ik in die auto rijd )
alleen hij paste niet en er zijn geen framepjes voor deze auto helaas, dus na mijn drukke week ga ik er zelf een frame voor maken.
Citaat van PeaceFreak op 6 juni 2013, 09:12W00t ik heb net een Asus transformer pad TF300F binnen.
Man, wat een gaaf apparaat!!!
W00t ik heb net een Asus transformer pad TF300F binnen.
Man, wat een gaaf apparaat!!!
Citaat van T H W I T op 7 juni 2013, 16:54Ja die heb ik ook!! Super apparaat echt goede keuze!
Buiten dat de specs prima zijn is de service van Asus ook top! Nieuwe android versies worden - in tegenstelling tot apparaten van andere fabrikanten - snel uitgerold naar deze tablet, zo draai ik al maanden de laatste beschikbare androidversie!
Ja die heb ik ook!! Super apparaat echt goede keuze!
Buiten dat de specs prima zijn is de service van Asus ook top! Nieuwe android versies worden - in tegenstelling tot apparaten van andere fabrikanten - snel uitgerold naar deze tablet, zo draai ik al maanden de laatste beschikbare androidversie!
Citaat van PeaceFreak op 8 juni 2013, 16:09Ja die heb ik ook!! Super apparaat echt goede keuze!Buiten dat de specs prima zijn is de service van Asus ook top! Nieuwe android versies worden - in tegenstelling tot apparaten van andere fabrikanten - snel uitgerold naar deze tablet, zo draai ik al maanden de laatste beschikbare androidversie!
Ja service is perfect, heb mijn Asus nu een paar dagen en al 2x een firmware update gekregen.
Dus dat is gewoon supertof!
Verstuurd van mijn ASUS Transformer Pad TF300T met Tapatalk
Ja die heb ik ook!! Super apparaat echt goede keuze!Buiten dat de specs prima zijn is de service van Asus ook top! Nieuwe android versies worden - in tegenstelling tot apparaten van andere fabrikanten - snel uitgerold naar deze tablet, zo draai ik al maanden de laatste beschikbare androidversie!
Ja service is perfect, heb mijn Asus nu een paar dagen en al 2x een firmware update gekregen.
Dus dat is gewoon supertof!
Verstuurd van mijn ASUS Transformer Pad TF300T met Tapatalk
Citaat van shadowwatch op 9 juni 2013, 16:00
ik heb wat kabel besteld,
moet uit amerika komen maar ze staan erg goed aangeschreven qua prijzen,
de 8ga is in werkelijkheid meer richting 6/7guage en de 4gauge is meer richting de 3gauge.
de 8ga ga ik gebruiken om mijn subwoofers aan te sturen en de 4gauge is een upgrade die ik nodig heb om de benodigde stroom naar mijn versterkers te krijgen.
natuurlijk zal ik foto's plaatsen zodra ze binnen zijn
ik heb wat kabel besteld,
moet uit amerika komen maar ze staan erg goed aangeschreven qua prijzen,
de 8ga is in werkelijkheid meer richting 6/7guage en de 4gauge is meer richting de 3gauge.
de 8ga ga ik gebruiken om mijn subwoofers aan te sturen en de 4gauge is een upgrade die ik nodig heb om de benodigde stroom naar mijn versterkers te krijgen.
natuurlijk zal ik foto's plaatsen zodra ze binnen zijn