do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 534 of 602Volgende

Scary shit knive....

Ik heb mijn boxhandschoenen binnen. Zal nog even foto's maken. Maar het zijn idd wel schoentjes van 15 euro idpv 70 euro.... niet erg fijn zeg maar. Volgende week woensdag maar een keertje mee trainen om te kijken hoe het echt voelt.

Hij is binnen! Helaas nog geen tijd om hem te installeren..

post-61287-0-60294100-1365608071_thumb.j

Gaaf! En wat ga je er mee doen? ;)

Nicee!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Gokje... klein moederbord? Ik denk een mSATA-aansluiting te zien, een paar USB-poortjes, een female audio-jack en een 24-pins ATX aansluiting naast wat veel voorkomende condensatoren...

Gokje... klein moederbord? Ik denk een mSATA-aansluiting te zien, een paar USB-poortjes, een female audio-jack en een 24-pins ATX aansluiting naast wat veel voorkomende condensatoren...

Zover was ik nou ook wel... Maar k vroeg wat ie ermee gaat doen niet wat het is, ik bedoel het wordt niet je nieuwe high-end gaming computer, ofwel soms? Dus ik vroeg me af wat hij er precies mee ging doen meer in de zin van waar hij het straks voor gaat gebruiken. Of men er gewoon een beetje mee gaat aankloten en kijken hoe het werkt, python leren, iets van een webserver maakt, of 'm inlijst en aan de muur hangt als een nieuwe 'trendy' woonkamer decoratie... :huh: Of als gewone computer omdat je een 'normale' pc te duur vind?

Ik had het helemaal niet tegen jou. ;) Hij zei er niet bij wat het was, vandaar de vraag. Ik wist het ook niet zeker, hè

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Raspberry Pi toch?

Waar heb je hem gekocht?

Raspberry Pi inderdaad zoals je wel ziet aan het framboosje op het printplaatje.

Ik ga hem gebruiken als mediacenter dmv XBMC, daarnaast laat ik hem als seedbox/torrent server lopen zodat ik altijd er via internet een torrent in kan gooien en een goede rate krijg op mijn private tracker. En er is nog zoveel meer mee te doen! Misschien wel eens wat proberen met Python :)

Gekocht via http://www.sossolutions.nl/, dan heb je hem ook in 1 dag. Kost je 1 euro meer dan via de UK, waar de levertijden ellenlang(2+ weken) zijn.

Nice! Je kan hem gratis hosten bij PCextreme!!

http://raspberrypicolocatie.nl/

VorigePage 534 of 602Volgende