Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van shadowwatch op 29 maart 2013, 15:244 mmd dogtags laten maken
zitten daar nog tussen 2 stukken hout en is zo in de lasersnijder gegaan. daarnaast zijn die grote gaten die je ziet om de tags eruit te halen.
4 mmd dogtags laten maken
zitten daar nog tussen 2 stukken hout en is zo in de lasersnijder gegaan. daarnaast zijn die grote gaten die je ziet om de tags eruit te halen.
Citaat van shadowwatch op 3 april 2013, 20:56haha ja ik was ook zelf al aan het kijken dat het wel weer overdreven groot mes was, amerikanen he altijd alles groter en mooier haha.
ze zijn namelijk nu bij degene waar ik het bedrijf mee ben opgestart hij stuurt ze vervolgens door naar mij met wat andere spullen die ik in amerika besteld heb, is allemaal wat goedkoper dan en zo ontlopen we de importkosten mooi
haha ja ik was ook zelf al aan het kijken dat het wel weer overdreven groot mes was, amerikanen he altijd alles groter en mooier haha.
ze zijn namelijk nu bij degene waar ik het bedrijf mee ben opgestart hij stuurt ze vervolgens door naar mij met wat andere spullen die ik in amerika besteld heb, is allemaal wat goedkoper dan en zo ontlopen we de importkosten mooi