Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Duken op 3 maart 2013, 19:33Cool! Werkt hij nog? Ik denk dat je voor die 7,50 een erg goede koop hebt gedaan. Die screenshot op die doos, lol
Cool! Werkt hij nog? Ik denk dat je voor die 7,50 een erg goede koop hebt gedaan. Die screenshot op die doos, lol
Citaat van AEW op 5 maart 2013, 20:35Ikea? Nee joh, daar zitten altijd inbussleuteltjes bij, maar anders had 'm inderdaad zo bij die zweedse balle(tjes) winkel kunnen krijgen ja!
AEW
Ik verwacht wel een paint job zoals hier te zien is:
Zoiets had ik ook gezien maar dan door iemand zonder enige vorm van smaak, alle kleuren van de regenboog.... xD
Nou ondanks dat het wel ontzettend gaaf is was ik dat niet van plan eerlijk gezegd.
Wat ik me ook afvraag is wat de invloed is van zo'n verfbad op een plank hout, als het gaat kromtrekken ofzo is dat ook weer niet zo fijn...
Ikea? Nee joh, daar zitten altijd inbussleuteltjes bij, maar anders had 'm inderdaad zo bij die zweedse balle(tjes) winkel kunnen krijgen ja!
AEW
Ik verwacht wel een paint job zoals hier te zien is:
Zoiets had ik ook gezien maar dan door iemand zonder enige vorm van smaak, alle kleuren van de regenboog.... xD
Nou ondanks dat het wel ontzettend gaaf is was ik dat niet van plan eerlijk gezegd.
Wat ik me ook afvraag is wat de invloed is van zo'n verfbad op een plank hout, als het gaat kromtrekken ofzo is dat ook weer niet zo fijn...
Citaat van shadowwatch op 5 maart 2013, 22:46nee heeft er volgensmij geen effect op zijn van die proffesionele bedrijven.
Die zullen dat vast niet doen als het effect heeft op het hout
nee heeft er volgensmij geen effect op zijn van die proffesionele bedrijven.
Die zullen dat vast niet doen als het effect heeft op het hout
Citaat van Zombymario op 7 maart 2013, 10:53Cool! Werkt hij nog? Ik denk dat je voor die 7,50 een erg goede koop hebt gedaan. Die screenshot op die doos, lol
Moet nog ff testen.
Btw gisteren BO 2 gekocht voor de Wii U.
Cool! Werkt hij nog? Ik denk dat je voor die 7,50 een erg goede koop hebt gedaan. Die screenshot op die doos, lol
Moet nog ff testen.
Btw gisteren BO 2 gekocht voor de Wii U.
Citaat van Deeeemy op 7 maart 2013, 11:45M'n laser, batterij en 4 in 1 usb binnengekomen. Maak er vanmiddag een fotootje van.
Edit ;
De batterij.
De 4 port USB hub.
En de laser.
Verstuurd vanaf mijn mobiel!
M'n laser, batterij en 4 in 1 usb binnengekomen. Maak er vanmiddag een fotootje van.
Edit ;
De batterij.
De 4 port USB hub.
En de laser.
Citaat van Duken op 7 maart 2013, 20:34DX.com 4 life
Die gasten hebben gewoon alles. Laatst wezen kijken voor kickbox handschoenen..... en ook die hadden ze
DX.com 4 life Die gasten hebben gewoon alles. Laatst wezen kijken voor kickbox handschoenen..... en ook die hadden ze
Citaat van Deeeemy op 7 maart 2013, 20:49Erg mooie site inderdaad. Gratis verzenden ook nog. Het duurt misschien wat lang, maar hey, niets te klagen toch?
Erg mooie site inderdaad. Gratis verzenden ook nog. Het duurt misschien wat lang, maar hey, niets te klagen toch?