Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van AEW op 30 oktober 2012, 19:18Ik heb rocksmith gedownload maar ik heb een probleem, ik krijg wel geluid van mn gitaar maar niet van de rest van het spel...
Ik heb rocksmith gedownload maar ik heb een probleem, ik krijg wel geluid van mn gitaar maar niet van de rest van het spel...
Citaat van Tom op 30 oktober 2012, 20:02Huh? Heb je sowieso die kabel al dan? Maar goed, het zou kunnen dat je in Rocksmith.ini wat moet wijzigen. Mijne ziet er zo uit:
[Audio]
EnableMicrophone=0
LatencyBuffer=6
ExclusiveMode=1
ForceWDM=0
ForceDirectXSink=0
DumpAudioLog=0
MaxOutputBufferSize=216
#[Renderer.Win32]
#ScreenWidth=1920
#ScreenHeight=1080
#MinScreenWidth=640
#MinScreenHeight=480
#Fullscreen=1
#VisualQuality=10
Huh? Heb je sowieso die kabel al dan? Maar goed, het zou kunnen dat je in Rocksmith.ini wat moet wijzigen. Mijne ziet er zo uit:
[Audio]
EnableMicrophone=0
LatencyBuffer=6
ExclusiveMode=1
ForceWDM=0
ForceDirectXSink=0
DumpAudioLog=0
MaxOutputBufferSize=216
#[Renderer.Win32]
#ScreenWidth=1920
#ScreenHeight=1080
#MinScreenWidth=640
#MinScreenHeight=480
#Fullscreen=1
#VisualQuality=10
Citaat van AEW op 30 oktober 2012, 21:19Dat had ik ook geprobeerd maar dat werkte niet, ik heb trouwens net de oplossing gevonden:
Ik heb 2 geluids-opties voor de PC, direct naar m'n speakers of digitaal naar mn versterker. Ik moet het geluid afspelen de directe uitgang naar speakers en de gitaar input zetten op afspelen op versterker. Hierdoor zou je m in principe juist Niet moeten horen maar nu doet ie het wel. Eerst had ik beide op luidsprekers en beide op versterker maar er was altijd eentje die het niet deed... nu toch opgelost maar snap niet hoe dat nou echt werkt, maarja...
Over die kabel, er is een Rocksmith zonder kabel crack, dan kan je met de gewone lijn-ingang de gitaar input overnemen. Ik heb dit wel via m'n gitaar versterker gedaan. Want de 1/4" plug past niet in de pc
dus er gaat een snoer van m'n gitaar in de gitaar versterker en dan van de gitaar versterker koptelefoon uitgang naar de lijn-ingang van m'n PC
Laat maar ik was gestopt en toen ik m weer opstarte deed ie het weer niet... snap er niks van, net deed ie het nog wel
Dat had ik ook geprobeerd maar dat werkte niet, ik heb trouwens net de oplossing gevonden:
Ik heb 2 geluids-opties voor de PC, direct naar m'n speakers of digitaal naar mn versterker. Ik moet het geluid afspelen de directe uitgang naar speakers en de gitaar input zetten op afspelen op versterker. Hierdoor zou je m in principe juist Niet moeten horen maar nu doet ie het wel. Eerst had ik beide op luidsprekers en beide op versterker maar er was altijd eentje die het niet deed... nu toch opgelost maar snap niet hoe dat nou echt werkt, maarja...
Over die kabel, er is een Rocksmith zonder kabel crack, dan kan je met de gewone lijn-ingang de gitaar input overnemen. Ik heb dit wel via m'n gitaar versterker gedaan. Want de 1/4" plug past niet in de pc dus er gaat een snoer van m'n gitaar in de gitaar versterker en dan van de gitaar versterker koptelefoon uitgang naar de lijn-ingang van m'n PC
Laat maar ik was gestopt en toen ik m weer opstarte deed ie het weer niet... snap er niks van, net deed ie het nog wel
Citaat van Tom op 30 oktober 2012, 22:26Heeft misschien toch wel met je manier van inpluggen te maken, bijvoorbeeld met de versterking via je amp. Ik had echt totaal geen problemen met de Ubisoftkabel en een gekraakte versie.
Heeft misschien toch wel met je manier van inpluggen te maken, bijvoorbeeld met de versterking via je amp. Ik had echt totaal geen problemen met de Ubisoftkabel en een gekraakte versie.
Citaat van Marciej123 op 16 november 2012, 12:23Nice! wat zijn de volledige specs?
Nice! wat zijn de volledige specs?
Citaat van Releases op 16 november 2012, 12:38Nice! wat zijn de volledige specs?Specs staan in de afbeelding. Geheugen breid ik nog uit, heb nog een kit van 8GB liggen. Tevens nog een SSD bestellen.
Nice! wat zijn de volledige specs?
Specs staan in de afbeelding. Geheugen breid ik nog uit, heb nog een kit van 8GB liggen. Tevens nog een SSD bestellen.