do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 513 of 602Volgende

Ook weer 'ns wat nieuws. Rocksmith:

hero_rocksmith_zps362a5c26.jpg

Het is een soort Guitar Hero, maar dan (godzijdank) met een echte gitaar. Steek je nog eens wat van op! :) Het heeft even geduurd voor er zo'n spel kwam, maar uiteindelijk, na een jaar of 3 tot 4 wachten is 't er eindelijk. Speelt lekker weg, al is het natuurlijk veel moeilijker dan Guitar Hero. En waarom dat plaatje... ja, die is gewoon veel beter dan de originele cover van het spel. :P

Haha, collega's spelen ook die gekke game. Blijkt veel mooier te werken als de Guitar reeks, ik ben benieuwd.

Ook weer 'ns wat nieuws. Rocksmith:

hero_rocksmith_zps362a5c26.jpg

Het is een soort Guitar Hero, maar dan (godzijdank) met een echte gitaar. Steek je nog eens wat van op! :) Het heeft even geduurd voor er zo'n spel kwam, maar uiteindelijk, na een jaar of 3 tot 4 wachten is 't er eindelijk. Speelt lekker weg, al is het natuurlijk veel moeilijker dan Guitar Hero. En waarom dat plaatje... ja, die is gewoon veel beter dan de originele cover van het spel. :P

Oh was da? Ik heb al een gitaar kan ik dat dan gewoon gebruiken?

Jep. Als je een kabel koopt (jackplug naar USB) kun je in principe gewoon spelen. Al raad ik wel de Ubisoftkabel aan, daarmee hoef je in elk geval geen hack te gebruiken. Deze dus:

http://www.ebay.nl/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570&_nkw=real+tone+cable&_sacat=See-All-Categories

Je kunt het spel downloaden, ik heb nu ook een gekraakte versie draaien omdat die lutsers bij Ubisoft geen code mee hebben geleverd en ik daar al sinds woensdag op wachtte.

Waar kan ik zo'n Ubi-kabeltje krijgen? want ik ga dit zoiezo proberen :)

Zie mijn Ebay-link. Op play.com kun je ze het goedkoopst bestellen, maar de levertijd is erg lang daar. Ubisoft levert ze op hun eigen webshop ook. Je kunt er ook twee bestellen om met z'n tweeën co-op te doen. :)

http://www.ebay.nl/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570&_nkw=real+tone+cable&_sacat=See-All-Categories

Kan je co-op op PC? :o

Ik denk dat ik het dan via de officiële Ubi-shop doe. Geeft me wel een vertouwd gevoel :)

En hoe vind je het trouwens om te doen?

Is een prima spel, ook alle techniek wordt prima uitgelegd. Ik heb alleen nog niet gevonden of en hoe je een nummer kunt vertragen of in stukjes kunt spelen, zodat je de vingerzetting goed onder de knie kunt krijgen. Hopelijk zit dat er wel in, anders leer ik er niks van. Zoals je waarschijnlijk al hoort kan ik het dus ook nog niet goed, ik kan een stuk of 7 akkoorden spelen, bar-chords en het intro van "Nothing Else Matters". :P Maar je leert vrij snel van het spel, ook als je gewoon de career in gaat. Als je al gitaar kunt spelen, is het spel waarschijnlijk wat minder effectief, maar nog steeds wel leuk als ik zo andere mensen hoor. Co-op kan inderdaad op de pc ook, zowel met twee gitaren als met gitaar en bas voor zover ik weet.

Ok, supervet klinkt het, ga het morgen meteen downloaden en kijken of het wil draaien en dan daarna maar meteen zo'n kabeltje kopen.

Ik zei over GuitarHero altijd, je kan beter voor het geld een echte gitaar kopen, heb je veel meer aan. Maar dit klinkt als het beste van 2 werelden, echt leren maar toch die uitdaging hebben van het spelletje. Dus ben erg benieuwd! En om zo'n nummer in stukjes te kunnen spelen zou inderdaad wel praktisch zijn, maar als dat er niet is noem ik het maar een 'uitdaging'. ;)

Ik noem het liever een probleem waardoor de leercurve minder is dan je zou wensen, maar misschien ben ik te realistisch. :P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

VorigePage 513 of 602Volgende