Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Releases op 16 november 2012, 13:47Gewoon netjes gekocht uiteraard! Ben een harde werker dus mag mezelf ook af en toe is verwennen.
Gewoon netjes gekocht uiteraard! Ben een harde werker dus mag mezelf ook af en toe is verwennen.
Citaat van shadowwatch op 16 november 2012, 23:13lekkere laptop releases!! heb zelf een MSI GT70 en die draait alle games echt heel erg lekker vooral is ik de turbo functie aanzet(overclock is al gedaan)
Ik raad sleeping dogs aan natuurlijk wel met een xbox 360 controller zo speel ik alles op mijn laptop als ik me verveel tijdens colleges haha.
lekkere laptop releases!! heb zelf een MSI GT70 en die draait alle games echt heel erg lekker vooral is ik de turbo functie aanzet(overclock is al gedaan)
Ik raad sleeping dogs aan natuurlijk wel met een xbox 360 controller zo speel ik alles op mijn laptop als ik me verveel tijdens colleges haha.
Citaat van Wous op 17 november 2012, 13:10Waarom een laptop? Waarom geen vaste game PC? Scheelt je toch een hoop geld! Tenzij je graag op reis en waar dan ook wil gamen, natuurlijk.
Waarom een laptop? Waarom geen vaste game PC? Scheelt je toch een hoop geld! Tenzij je graag op reis en waar dan ook wil gamen, natuurlijk.
Citaat van Releases op 17 november 2012, 14:53Met het oog op dat ik zomenteen uit huis vertrek zal ik niet veel ruimte meer hebben voor een PC met alles erop en eraan. Tevens game ik vaak bij een maat van mij. Dan kan ik dat ideal op deze doen natuurlijk.
Met het oog op dat ik zomenteen uit huis vertrek zal ik niet veel ruimte meer hebben voor een PC met alles erop en eraan. Tevens game ik vaak bij een maat van mij. Dan kan ik dat ideal op deze doen natuurlijk.
Citaat van Farid. op 21 november 2012, 22:17
Scheelt weer een hoop gezeik als je een interne HDD extern wilt gebruiken.
Edit:
Aan/uitschakelaar werkt niet dus maar een RMA aanvragen -.-
Scheelt weer een hoop gezeik als je een interne HDD extern wilt gebruiken.
Edit:
Aan/uitschakelaar werkt niet dus maar een RMA aanvragen -.-
Citaat van Marciej123 op 21 november 2012, 22:28Handig zo'n dingetje!
Handig zo'n dingetje!