Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Rikkert. op 12 oktober 2011, 16:58Rage is een leuk spel op de pc als de graphics niet zo slecht zijn... En nee die speciale AMD driver werkt niet
Maar leuk spel
Rage is een leuk spel op de pc als de graphics niet zo slecht zijn... En nee die speciale AMD driver werkt niet
Maar leuk spel
Citaat van Freddytje op 12 oktober 2011, 17:03Rikkert, dan ligt het aan je pc ik vind het er namelijk prima uitzien
je hebt toch wel de hotfix gedownload en niet alleen de driver?
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Rikkert, dan ligt het aan je pc ik vind het er namelijk prima uitzien je hebt toch wel de hotfix gedownload en niet alleen de driver?
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van PatrickV94 op 15 oktober 2011, 12:44
Galaxy Tab 8.9 + nog een desktop dock.
Alleen volgens KIES is het geen orginele firmware wat erop zou staan, nu moet ik daar ook weer achteraan gaan. >
>
Galaxy Tab 8.9 + nog een desktop dock.
Alleen volgens KIES is het geen orginele firmware wat erop zou staan, nu moet ik daar ook weer achteraan gaan. > >
Citaat van Rikkert. op 15 oktober 2011, 19:08Nice hoor
Idd waar heb je hem gekocht als er geen orginele firmware op zit?
Maar veel plezier er mee
Nice hoor
Idd waar heb je hem gekocht als er geen orginele firmware op zit?
Maar veel plezier er mee
Citaat van Freddytje op 15 oktober 2011, 19:28Nice man!
Ik wacht nog steeds op de Asus EEE Pad Transformer 2. Volgens geruchten is 7 november best mogelijk ;D
Nice man!
Ik wacht nog steeds op de Asus EEE Pad Transformer 2. Volgens geruchten is 7 november best mogelijk ;D
Citaat van PatrickV94 op 15 oktober 2011, 20:48Bij tabletcenter.nl / coolblue , maar de doos was gewoon dicht en de seal was nog heel. Weet iemand eigenlijk met wie ik contact moet opnemen? direct bij samsung of via coolblue?
Bij tabletcenter.nl / coolblue , maar de doos was gewoon dicht en de seal was nog heel. Weet iemand eigenlijk met wie ik contact moet opnemen? direct bij samsung of via coolblue?