Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Rikkert. op 11 oktober 2011, 18:19Ik heb zelf maat 46 of 45 ligt aan het merk en hoe groot/klein ze vallen.
Ik heb echt moeite om leuke schoenen te vinden in mijn maat bij mij in de stad.
Daarom halen wij ze vaak in Sneek of Zwolle als we daar zijn want daar hebben ze mijn maat vaak
Maar nu hebben we een nieuwe winkel die tot 49 gaat met leuke schoenen
Maar 49 dat is echt groot hoop dat ik dat niet krijg :s
Ik heb zelf maat 46 of 45 ligt aan het merk en hoe groot/klein ze vallen.
Ik heb echt moeite om leuke schoenen te vinden in mijn maat bij mij in de stad.
Daarom halen wij ze vaak in Sneek of Zwolle als we daar zijn want daar hebben ze mijn maat vaak
Maar nu hebben we een nieuwe winkel die tot 49 gaat met leuke schoenen
Maar 49 dat is echt groot hoop dat ik dat niet krijg :s
Citaat van Freddytje op 11 oktober 2011, 18:32Moeite met maat 46? Meestal hebben ze die wel voor mij.
Ik op het moment deze schoenen aan:
Schoenen van Jack And Jones. Heb best veel van dat merk, vind het een mooi merk en er is altijd wel wat dat mij aanspreekt :0
Moeite met maat 46? Meestal hebben ze die wel voor mij.
Ik op het moment deze schoenen aan:
Schoenen van Jack And Jones. Heb best veel van dat merk, vind het een mooi merk en er is altijd wel wat dat mij aanspreekt :0
Citaat van Rikkert. op 11 oktober 2011, 18:55Misschien eens bij de J&J kijken hebben wij volgens mij ook :s
Maar bij de andere hebben ze geen schoenen die ik wil in mijn maat...
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Misschien eens bij de J&J kijken hebben wij volgens mij ook :s
Citaat van Freddytje op 11 oktober 2011, 19:33Misschien eens bij de J&J kijken hebben wij volgens mij ook :s
Ze komen van de J&J hier in de buurt
Misschien eens bij de J&J kijken hebben wij volgens mij ook :s
Ze komen van de J&J hier in de buurt
Citaat van sc0ttty op 11 oktober 2011, 19:47J&J is echt flex als kleding, schoenen heb ik nog nooit ervan gehad
. Nu heb ik nike's uit amerika die niet iedereen heeft als schoenen
.
J&J is echt flex als kleding, schoenen heb ik nog nooit ervan gehad . Nu heb ik nike's uit amerika die niet iedereen heeft als schoenen
.
Citaat van Wous op 12 oktober 2011, 07:58Ik heb ook maat 46/47. Met voetbalschoenen is het zeker lastig om de juiste te vinden, normale schoenen kan ik altijd wel vinden, desnoods bestel ik ze op internet
Ik heb ook maat 46/47. Met voetbalschoenen is het zeker lastig om de juiste te vinden, normale schoenen kan ik altijd wel vinden, desnoods bestel ik ze op internet