Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Marciej123 op 15 oktober 2011, 21:19Eerst coolblue! Wel nice ding iig!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Eerst coolblue! Wel nice ding iig!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van William op 19 oktober 2011, 16:22Nieuwe uitgaanskleding gekocht. (toevallig ook broek van jack en jones, wat heel erg fijn spul is)
Nieuwe uitgaanskleding gekocht. (toevallig ook broek van jack en jones, wat heel erg fijn spul is)
Citaat van William op 19 oktober 2011, 16:53Mooie broek, je ziet er tegenwoordig veel rondlopen met een broek in die kleur.
Twijfelde eerst ook maar nu ik er 1 heb ben ik er blij mee. Ze zitten heel erg fijn
Mooie broek, je ziet er tegenwoordig veel rondlopen met een broek in die kleur.
Twijfelde eerst ook maar nu ik er 1 heb ben ik er blij mee. Ze zitten heel erg fijn
Citaat van Pctje op 19 oktober 2011, 16:59super vette broeken zijn dat heb dr nu 3. 2 beige en 1 grijze.
Pas met die beige wel op dat waar je gaat zitten enz. want vies is hij zo. :s
Als ik terug kom van stappen kan ik hem eerst 3 x wassen.
Mijn laatste aankoop:
super vette broeken zijn dat heb dr nu 3. 2 beige en 1 grijze.
Pas met die beige wel op dat waar je gaat zitten enz. want vies is hij zo. :s
Als ik terug kom van stappen kan ik hem eerst 3 x wassen.
Mijn laatste aankoop:
Citaat van Freddytje op 19 oktober 2011, 17:53Steeds meer tablets hier
Hopelijk binnenkort ook mijn beurt. De eerste hier met 5 cores. De Asus EEE Pad Transformer 2 :cool2:
Steeds meer tablets hier
Hopelijk binnenkort ook mijn beurt. De eerste hier met 5 cores. De Asus EEE Pad Transformer 2 :cool2:
Citaat van Robin op 19 oktober 2011, 18:37Heb die broek van J&J nu aan, zit heerlijk maar jammer dat half Nederland in rond loopt...
Heb die broek van J&J nu aan, zit heerlijk maar jammer dat half Nederland in rond loopt...
Citaat van Rikkert. op 19 oktober 2011, 18:59Mij ook. Hou niet zo van broeken die beige ofzo. Gewoon spijkerbroek. Altijd goed bij mij
Maar veel plezier er mee hoor
Mij ook. Hou niet zo van broeken die beige ofzo. Gewoon spijkerbroek. Altijd goed bij mij
Maar veel plezier er mee hoor