vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 440 of 602Volgende

Weet je wat pas hard gaat, dit heb ik onder andere gedaan op vakantie is een shotje word in de fik gestoken, gaat er een longdrink glas op en dat fikt even, daarna zetten ze het glas met de alcoholdampen gelijk op de tafel zodat die dampen er niet afgaan, je drinkt met een rietje het shotje leeg, en daarna met een ander rietje zuig je alcoholdampen in van dat glas wat op zn kop op die tafel stond. Die voel je wel ff :P

Hier een filmpje van youtube in die kroeg waar ik dat ook heb gedaan:

Het shotje is heerlijk!

Dat hebben wij hier ook hier noemen ze dat een kopstoot

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Weet je wat pas hard gaat, dit heb ik onder andere gedaan op vakantie is een shotje word in de fik gestoken, gaat er een longdrink glas op en dat fikt even, daarna zetten ze het glas met de alcoholdampen gelijk op de tafel zodat die dampen er niet afgaan, je drinkt met een rietje het shotje leeg, en daarna met een ander rietje zuig je alcoholdampen in van dat glas wat op zn kop op die tafel stond. Die voel je wel ff :P

Het shotje is heerlijk!

welk liedje is dat op de achtergrond? ;p

k3nQz03x4WXdo4yaAo235A5V0Mogcu0J.jpg

http://www.scott-sports.com/gb_en/product/378/741/aspect_20

Scott Aspect 20 overgekocht van een vriend van me om lekker te crossen in Spaarnwoude  O0

Even bij de BCC nieuwe oortjes gehaald zo even proberen :)

Monster+Lil+Jamz+(Banner).JPG

Ze kunnen trouwens worden overreden door een heftruck en het nog steeds doen ;)

@Farid: Lekker man, ziet er netjes uit! Welke groep heb je erop zitten?

Het shotje is heerlijk!

welk liedje is dat op de achtergrond? ;p

melrose - O

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Nog ff terug te komen op die sterke alcohol:

Check deze vent:

Add ff een flesje wodka :o

http://www.dumpert.nl/mediabase/40880/51f8bfd6/wotkaatje_.html

Nog ff terug te komen op die sterke alcohol:

Check deze vent:

Add ff een flesje wodka :o

http://www.dumpert.nl/mediabase/40880/51f8bfd6/wotkaatje_.html

Die gast is gek  :o Fail. Stomme mensen toch ook op de wereld. Maarja, laat m lekker. Mij fuckt t niks als die erbij neervalt. Eigen schuld.

is indd zwaar zijn eigen schuld, ik had je wel kunnen vertellen inderdaad dat dat zou gebeuren.

Ben je ook echt een klungel

Wat een rare gast ben je dan als je zo ff zo'n fles at, dan ben je sowieso niet goed bij je hoofd. :P

VorigePage 440 of 602Volgende