Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 9 augustus 2011, 16:06Jezus! Probeer eens een druppel puur te drinken. En anders mix je het met cola ofzo. Volgens mij proef je ook niet eens smaak maar alleen alcohol, haha. Niet best.
Jezus! Probeer eens een druppel puur te drinken. En anders mix je het met cola ofzo. Volgens mij proef je ook niet eens smaak maar alleen alcohol, haha. Niet best.
Citaat van Freddytje op 9 augustus 2011, 17:31Ik zou het weggooien, kan echt niet best voor je zijn.
Als souvenir ben niet van plan om het te drinken met die 89,9% alcohol
Dus lijkt me niet dat die het weg gaat gooien, en drinken doet die toch niet
Ik zou wel oppassen als je eens in een dronken bui bent en denk ''hee wat een leuke flesjes!''
Ik zou het weggooien, kan echt niet best voor je zijn.
Als souvenir ben niet van plan om het te drinken met die 89,9% alcohol
Dus lijkt me niet dat die het weg gaat gooien, en drinken doet die toch niet
Ik zou wel oppassen als je eens in een dronken bui bent en denk ''hee wat een leuke flesjes!''
Citaat van William op 9 augustus 2011, 18:12Haha, we zagen het met de groep staan in het campingwinkeltje in Spanje. Maar ben niet van plan om het op te drinken, misschien een druppeltje voor de smaak, want ik had opgezocht dat het anijs was ofzo. Maar ik vond ook dat Absint een tijdje verboden was in Europa. Ik vond het wel grappig om te hebben met die glaasjes erbij enzo
Haha, we zagen het met de groep staan in het campingwinkeltje in Spanje. Maar ben niet van plan om het op te drinken, misschien een druppeltje voor de smaak, want ik had opgezocht dat het anijs was ofzo. Maar ik vond ook dat Absint een tijdje verboden was in Europa. Ik vond het wel grappig om te hebben met die glaasjes erbij enzo
Citaat van Releases op 9 augustus 2011, 18:37Gewoon absint shotten. Niks mis mee, probleem is enkel dat je wel gaat hallucineren.
Been there, done that.
Gewoon absint shotten. Niks mis mee, probleem is enkel dat je wel gaat hallucineren.
Been there, done that.
Citaat van Duken op 9 augustus 2011, 19:26Wat is dat voor vergif? Ik trek strorum van 80% al niet weg... moet je dit nagaan. Maar reken maar dat je met een glaasje een avondje lol kan hebben
Wat is dat voor vergif? Ik trek strorum van 80% al niet weg... moet je dit nagaan. Maar reken maar dat je met een glaasje een avondje lol kan hebben
Citaat van William op 9 augustus 2011, 19:34Haha, dat sowieso!
En dit verkopen ze dan gewoon op de camping winkel he, niet alleen dit maar ook nog andere variaties van Absint. Ach, ik vond het wel leuk om te halen. Was maar 8 euro bij elkaar met die 2 glaasjes.
Haha, dat sowieso!
En dit verkopen ze dan gewoon op de camping winkel he, niet alleen dit maar ook nog andere variaties van Absint. Ach, ik vond het wel leuk om te halen. Was maar 8 euro bij elkaar met die 2 glaasjes.
Citaat van Marciej123 op 9 augustus 2011, 20:16Anijsliqueur (of hoe je het schrijft) is wel lekker, bijvoorbeeld sambuca. Alleen wel kotsen daarna
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Anijsliqueur (of hoe je het schrijft) is wel lekker, bijvoorbeeld sambuca. Alleen wel kotsen daarna
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Citaat van William op 9 augustus 2011, 20:30Weet je wat pas hard gaat, dit heb ik onder andere gedaan op vakantie is een shotje word in de fik gestoken, gaat er een longdrink glas op en dat fikt even, daarna zetten ze het glas met de alcoholdampen gelijk op de tafel zodat die dampen er niet afgaan, je drinkt met een rietje het shotje leeg, en daarna met een ander rietje zuig je alcoholdampen in van dat glas wat op zn kop op die tafel stond. Die voel je wel ff
Hier een filmpje van youtube in die kroeg waar ik dat ook heb gedaan:
Het shotje is heerlijk!
Weet je wat pas hard gaat, dit heb ik onder andere gedaan op vakantie is een shotje word in de fik gestoken, gaat er een longdrink glas op en dat fikt even, daarna zetten ze het glas met de alcoholdampen gelijk op de tafel zodat die dampen er niet afgaan, je drinkt met een rietje het shotje leeg, en daarna met een ander rietje zuig je alcoholdampen in van dat glas wat op zn kop op die tafel stond. Die voel je wel ff
Hier een filmpje van youtube in die kroeg waar ik dat ook heb gedaan:
Het shotje is heerlijk!