vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 438 of 602Volgende

Naja, maar ff aan gewend raken dan. Reply zit onder het menu, duurde ff voordat ik dat door had. :P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Naja, maar ff aan gewend raken dan. Reply zit onder het menu, duurde ff voordat ik dat door had. :P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Jij bent een SG2 niet waardig :geheim: :P

... En bedankt. :P

[A]Impy: mooi man! Gelijk maar het goede werk, zo te zien. Schuift er nog een lenselement in en uit tijdens het focussen? 'k Heb zelf een tijdje een 105VR gehad, maar toch maar weer doorverkocht (voor meer, dat dan weer wel :P) omdat ik 'm niet heel vaak gebruikte. Maarre... nou willen we wel een aantal foto's van je macroportfolio zien! ;)

heb vanaf vandaag vakantie Tom dus zal de komende dagen zeker de camera overal mee naar toe slepen, wanneer daar mooie foto's uit komen zal ik ze zeker posten :)

Deze lens is tevens ook goed te gebruiken als portret lens, helaas is dan me studio iets te klein, lens heeft vast brandpunts afstand.

Prima lensjes zijn inderdaad mooi!

Nette lens inderdaad impy.

Ben benieuwd naar je foto's!

Op vakantie:

-  2 flesjes Absint met 2 shotglaasjes, als souvenir ben niet van plan om het te drinken met die 89,9% alcohol :P

imag0083sz.jpg

-  FC Barcelona shirt toen we in Barcelona waren, gekocht bij een kraampje voor het stadion.

Thuis:

Nog een Ajax shirt 2011-2012, die was aangekomen toen we net 2 dagen in Spanje zaten.

Ik ben dus ook weer voorzien van wat nieuwe dingen!

Wtf, 90% alcohol? Daar brand ik op werk m'n mesjes mee af. :P

Pff daarmee burned sowieso je hele slokdarm weg.

Ook aardig fikse glaasjes :P

Ik heb ook weer wat nieuws..

Nieuw pctje ::)

Coolermaster Intel i5  :)

Ik heb ook weer wat nieuws..

Nieuw pctje ::)

Coolermaster Intel i5  :)

Je doet je naam er eer aan! Mooi om te horen, have fun  O0

@Maarten,

Gewoon één slokje om te proberen, kan jou t verotten  ::) Wel filmen natuurlijk ;D

haha good luck als je dat gaat drinken, Bij Stroh 80 hoest je al bloed op:P

VorigePage 438 of 602Volgende