Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van VXL op 1 augustus 2011, 12:05OSX LION hij is nu aan het downloaden voor het eerst in mijn leven dat ik legaal een os heb gekocht waarom niet voor die prijs!
Hoe heb je dat gedaan, een gift card gekocht?
Wil namelijk ook lion kopen maar heb geen creditcard gekoppeld.
VXL.
OSX LION hij is nu aan het downloaden voor het eerst in mijn leven dat ik legaal een os heb gekocht waarom niet voor die prijs!
VXL.
Citaat van stefjuh op 1 augustus 2011, 12:10OSX LION hij is nu aan het downloaden voor het eerst in mijn leven dat ik legaal een os heb gekocht waarom niet voor die prijs!
VXL.
Ik heb mijn bankpas gekoppeld via click and buy ik wist ook nooit dat dit kon ik dacht alleen creditcard maar ik heb het nagevraagd in een reseller. Het activeren van je account zou ik niet via de telefoon doen dit kan wat geld gaan kosten op een heel onopvallende manier is aangegeven dat het via de mail kan.
OSX LION hij is nu aan het downloaden voor het eerst in mijn leven dat ik legaal een os heb gekocht waarom niet voor die prijs!
VXL.
Ik heb mijn bankpas gekoppeld via click and buy ik wist ook nooit dat dit kon ik dacht alleen creditcard maar ik heb het nagevraagd in een reseller. Het activeren van je account zou ik niet via de telefoon doen dit kan wat geld gaan kosten op een heel onopvallende manier is aangegeven dat het via de mail kan.
Citaat van Duken op 3 augustus 2011, 19:34Ik mis de tapatalk module op je screen
Maar top telefoon hoor, collega van me heeft hem ook. Dat ding schiet door de menu's heen... mijn Desire trekt dat niet meer
Ik mis de tapatalk module op je screen
Maar top telefoon hoor, collega van me heeft hem ook. Dat ding schiet door de menu's heen... mijn Desire trekt dat niet meer
Citaat van Tom op 3 augustus 2011, 19:36Haha, is ook geen foto van mijn telefoon.
Ik vond 't zo eens wat anders dan die stockplaatjes. Hij bevalt prima, behalve de standaard skin. Tapatalk begrijp ik niet zo, ik werk prima met DukeN via de browser.
Zal nog ff moeten wennen, de app staat er namelijk wel op.
Haha, is ook geen foto van mijn telefoon. Ik vond 't zo eens wat anders dan die stockplaatjes. Hij bevalt prima, behalve de standaard skin. Tapatalk begrijp ik niet zo, ik werk prima met DukeN via de browser.
Citaat van Marciej123 op 3 augustus 2011, 19:38Als je eenmaal tapatalk gewend bent zal je wel anders klinken
werkt super!
Maar mooie telefoon hoor!
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Als je eenmaal tapatalk gewend bent zal je wel anders klinken werkt super!
Maar mooie telefoon hoor!
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Citaat van Freddytje op 3 augustus 2011, 19:55Wacht even.. tom die Tapatalk niet begrijpt? Easy toch? Men neme duken, done
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Wacht even.. tom die Tapatalk niet begrijpt? Easy toch? Men neme duken, done
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van IfElse op 3 augustus 2011, 21:05Haha, is ook geen foto van mijn telefoon.
Ik vond 't zo eens wat anders dan die stockplaatjes. Hij bevalt prima, behalve de standaard skin. Tapatalk begrijp ik niet zo, ik werk prima met DukeN via de browser.
geloof ons maaar het werkt echt beter dan de browser!
Sent from my X10i using Tapatalk
Haha, is ook geen foto van mijn telefoon.
geloof ons maaar het werkt echt beter dan de browser!
Sent from my X10i using Tapatalk