do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 437 of 602Volgende

OSX LION hij is nu aan het downloaden voor het eerst in mijn leven dat ik legaal een os heb gekocht waarom niet voor die prijs!

Hoe heb je dat gedaan, een gift card gekocht?

Wil namelijk ook lion kopen maar heb geen creditcard gekoppeld.

VXL.

OSX LION hij is nu aan het downloaden voor het eerst in mijn leven dat ik legaal een os heb gekocht waarom niet voor die prijs!

Hoe heb je dat gedaan, een gift card gekocht?

Wil namelijk ook lion kopen maar heb geen creditcard gekoppeld.

VXL.

Ik heb mijn bankpas gekoppeld via click and buy ik wist ook nooit dat dit kon ik dacht alleen creditcard maar ik heb het nagevraagd in een reseller. Het activeren van je account zou ik niet via de telefoon doen dit kan wat geld gaan kosten op een heel onopvallende manier is aangegeven dat het via de mail kan.

Samsung_Galaxy_Sll_launched.jpg

Sinds een paar dagen. De Samsung Galaxy S2. :)

En hoe bevalt de SGS2 jouw Tom?

Ik mis de tapatalk module op je screen ;)

Maar top telefoon hoor, collega van me heeft hem ook. Dat ding schiet door de menu's heen... mijn Desire trekt dat niet meer

Haha, is ook geen foto van mijn telefoon. ;) Ik vond 't zo eens wat anders dan die stockplaatjes. Hij bevalt prima, behalve de standaard skin. Tapatalk begrijp ik niet zo, ik werk prima met DukeN via de browser. :) Zal nog ff moeten wennen, de app staat er namelijk wel op.

Als je eenmaal tapatalk gewend bent zal je wel anders klinken :P werkt super!

Maar mooie telefoon hoor!

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Wacht even.. tom die Tapatalk niet begrijpt? Easy toch? Men neme duken, done :P

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

100360_1.jpg

Canon EF 100mm F/2.8 USM macro

Haha, is ook geen foto van mijn telefoon. ;) Ik vond 't zo eens wat anders dan die stockplaatjes. Hij bevalt prima, behalve de standaard skin. Tapatalk begrijp ik niet zo, ik werk prima met DukeN via de browser. :) Zal nog ff moeten wennen, de app staat er namelijk wel op.

geloof ons maaar het werkt echt beter dan de browser!

Sent from my X10i using Tapatalk

VorigePage 437 of 602Volgende