do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 436 of 602Volgende

als het goed is heb je voor symbian V-bag.

Heb ik er ook op staan. Kan je gba games afspelen op je mobiel

Pokemon for life  ;D

Mooi hoor Mark, al heb ik liever eentje met android. Deze heeft namelijk Symbian OS 9.4. Ik weet dus ook geen apps :P

Ik heb ook liever android, maar tja, geen geld is geen abbo, en zonder abbo is Android best duur.. Deze was gratis, en simkaart heb ik nog :)

Ik zal eens even gaan zoeken voor Angry Birds en andere leuke apps :)

Best duur? Valt wel mee hoor, een x8 kost dacht ik 120,-. Behalve als je het nieuwste van het nieuwste wilt natuurlijk.

Ik snap niet wat iedereen met blackberry's of nokia's of iphone of weet ik veel wat heeft... Koop gewoon een met Android, ben je helemaal vrij in wat je doet en het werkt fantastisch!! Mocht je het niet geloven... Neem het van me aan. :P Ohja, redenen: de homescreens bij Android zijn prettig, Google is niet zo strict met applicatieontwikkelaars (wat Apple wel doet), user interface werkt prettig, en je heft niet te maken met dat bagger iTunes... Zo kan ik er nog wel meer opnoemen. :P Back ontopic...

mexx-man-edt-50.jpg

Mexx geurtje! ::)

Aaaa wat cool! Dat geurtje heb ik ook een jaar of 10 geleden gebruikt. Echt een topper. ;)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Deze is echt lekker:

pr.jpg

Ik vindt toch calvin klein eternity een van de lekkerste geuren :)

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Paco rabanne black xs das de aller lekkerste

Gisteren voor €35 euro aan koffie gekocht bij de bijenkorf.

Ben zo dolletjes op die nespresso, werkt ook erg goed voor de stoelgang.

Nespresso_(Small).jpg

Das toevallig... Mijn ouders een paar van deze pakken koffiebonen :P (we hebben zon machine die zelf koffie maalt) en dat is zo heerlijk! Ik hoef nooit senseo meer, bah... :P

DE%20aroma%20rood%20grove%20maling.jpg

OSX LION hij is nu aan het downloaden voor het eerst in mijn leven dat ik legaal een os heb gekocht waarom niet voor die prijs!

VorigePage 436 of 602Volgende