Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Pctje op 10 augustus 2011, 19:18
Drijvende bad-eend radio voor onder de douche.
Zo een zoek ik nog! hoe is de kwaliteit? En waar gekocht?
Drijvende bad-eend radio voor onder de douche.
Zo een zoek ik nog! hoe is de kwaliteit? En waar gekocht?
Citaat van Farid. op 11 augustus 2011, 15:36[A]Farid: Lekker man, ziet er netjes uit! Welke groep heb je erop zitten?
Groep? Wat bedoel je
[A]Farid: Lekker man, ziet er netjes uit! Welke groep heb je erop zitten?
Groep? Wat bedoel je
Citaat van Tom op 11 augustus 2011, 15:58De groepset bestaat uit heel veel onderdelen: crank, derailleurs, cassette, schakel/rem-systeem, etc. Kijk hier voor een paar voorbeelden. Voor de MTB heb je voornamelijk Shimano (Deore, LX, XT) en SRAM (X5 t/m X0, XX).
Gewoon ff op je crank of schakelsysteem kijken als je het niet weet.
De groepset bestaat uit heel veel onderdelen: crank, derailleurs, cassette, schakel/rem-systeem, etc. Kijk hier voor een paar voorbeelden. Voor de MTB heb je voornamelijk Shimano (Deore, LX, XT) en SRAM (X5 t/m X0, XX). Gewoon ff op je crank of schakelsysteem kijken als je het niet weet.
Citaat van Heisenberg op 11 augustus 2011, 19:07Lol! kan je hele fietsen van kopen man. Wat een prijzen, nog een dure hobby naast fotografie
Lol! kan je hele fietsen van kopen man. Wat een prijzen, nog een dure hobby naast fotografie
Citaat van Tom op 11 augustus 2011, 21:13Die fiets is van Farid hè, mijne komt over een week of twee. Ik ga morgen even wat onderdelen aanleveren die ik zelf moest bestellen.
Knutselen zij hem in elkaar, da's beter dan dat ik dat zelf ga staan doen.
Maar goed, wel een hobby inderdaad. Vandaar dat ik vroeg welke groep 'ie had, toch het belangrijkst van die hele fiets. Maarre... DukeN, 700 euro valt nog mee. Da's bijna de hele fiets, alleen het complete frame plus wielen heb je dan nog nodig. En de trappers.
Die fiets is van Farid hè, mijne komt over een week of twee. Ik ga morgen even wat onderdelen aanleveren die ik zelf moest bestellen. Knutselen zij hem in elkaar, da's beter dan dat ik dat zelf ga staan doen.
Maar goed, wel een hobby inderdaad. Vandaar dat ik vroeg welke groep 'ie had, toch het belangrijkst van die hele fiets. Maarre... DukeN, 700 euro valt nog mee. Da's bijna de hele fiets, alleen het complete frame plus wielen heb je dan nog nodig. En de trappers.
Citaat van Pctje op 11 augustus 2011, 21:31[a] tom: je hebt fix aardig dure hobby's fietsen en foto's hehe wel 2 mooie hobby's moet ik je zeggen
[a] tom: je hebt fix aardig dure hobby's fietsen en foto's hehe wel 2 mooie hobby's moet ik je zeggen