do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 405 of 602Volgende

Ik blijf dingen kopen (dit is hopelijk mijn laatste aankoop, na een tijdje ga ik wel weer verder)  :s :

expansion_pack_n64_4mb.jpg

Voor €10 van een vriend. O, het is een RAM Expansion Pack voor me Nintendo 64! 4MB RAM is echt zo 1998, 8MB RAM FTW  8)

Je zit wel lekker in de oldskool mood he :P Je blijft maar oude spelconsoles kopen haha, leuk ;D En t voordeel is, als je ze allemaal hebt ben je nog minder kwijt als een PS3 als ik het zo zie/hoor :cool2:

Je zit wel lekker in de oldskool mood he :P Je blijft maar oude spelconsoles kopen haha, leuk ;D En t voordeel is, als je ze allemaal hebt ben je nog minder kwijt als een PS3 als ik het zo zie/hoor :cool2:

Ja, het is ook gewoon toeval dat ik deze N64 tegen kwam op de markt voor €25 met spellen + 2 controllers erbij. Anders had ik pas veel en veel later een N64 gekocht. Maar wat ik er allemaal bij kreeg bij die N64 en dat totaal voor €25 kon ik gewoon niet laten liggen. Ik denk dat ik na de zomervakantie/begin herfst weer ga kijken wat het volgende gaat worden.  ;)

Heb weet wat nieuwe spullen:

iPod touch 4G 32GB besteld bij MM komt volgende week binnen was een actie kreeg tot morgen €50 korting kostte dus maar €240:

apple_64gb_ipod_touch_4g_.jpg

En een HDD voor mijn PC €50:

2010576475643108.jpg

krijg een Microsoft LX 3000 op de 'Release' manier en heel waarschijnlijk krijg ik ook nog eens een Logitech G930 (jaa ook met de 'Release' manier).  ::)

Maar verder heb een processor koeler gekocht : Cooler Master Hyper 212 Plus

2904_99.png

Hoe kom jij aan keys? ::) maar wel nice :)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Hoe kom jij aan keys? ::) maar wel nice :)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Zal je niet openbaar vertellen maar ik pm je wel ;)

Pm mij ook maar :P of voeg me toe op msn (staat in mn sig)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Ohja die headset van MS heb ik ook :P anyways. Wil ik dan verder nog wat SE van logitech weten etc :P dus post hierboven geldt nog steeds

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

manhattan-morning.jpg

Poster voor de nieuwe kamer

VorigePage 405 of 602Volgende