Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Zombymario op 5 mei 2011, 19:39Ik blijf dingen kopen (dit is hopelijk mijn laatste aankoop, na een tijdje ga ik wel weer verder) :s :
Voor €10 van een vriend. O, het is een RAM Expansion Pack voor me Nintendo 64! 4MB RAM is echt zo 1998, 8MB RAM FTW
Ik blijf dingen kopen (dit is hopelijk mijn laatste aankoop, na een tijdje ga ik wel weer verder) :s :
Voor €10 van een vriend. O, het is een RAM Expansion Pack voor me Nintendo 64! 4MB RAM is echt zo 1998, 8MB RAM FTW
Citaat van Freddytje op 5 mei 2011, 20:07Je zit wel lekker in de oldskool mood he
Je blijft maar oude spelconsoles kopen haha, leuk ;D En t voordeel is, als je ze allemaal hebt ben je nog minder kwijt als een PS3 als ik het zo zie/hoor :cool2:
Je zit wel lekker in de oldskool mood he Je blijft maar oude spelconsoles kopen haha, leuk ;D En t voordeel is, als je ze allemaal hebt ben je nog minder kwijt als een PS3 als ik het zo zie/hoor :cool2:
Citaat van Zombymario op 5 mei 2011, 20:13Je zit wel lekker in de oldskool mood he
Je blijft maar oude spelconsoles kopen haha, leuk ;D En t voordeel is, als je ze allemaal hebt ben je nog minder kwijt als een PS3 als ik het zo zie/hoor :cool2:
Ja, het is ook gewoon toeval dat ik deze N64 tegen kwam op de markt voor €25 met spellen + 2 controllers erbij. Anders had ik pas veel en veel later een N64 gekocht. Maar wat ik er allemaal bij kreeg bij die N64 en dat totaal voor €25 kon ik gewoon niet laten liggen. Ik denk dat ik na de zomervakantie/begin herfst weer ga kijken wat het volgende gaat worden.
Je zit wel lekker in de oldskool mood he
Ja, het is ook gewoon toeval dat ik deze N64 tegen kwam op de markt voor €25 met spellen + 2 controllers erbij. Anders had ik pas veel en veel later een N64 gekocht. Maar wat ik er allemaal bij kreeg bij die N64 en dat totaal voor €25 kon ik gewoon niet laten liggen. Ik denk dat ik na de zomervakantie/begin herfst weer ga kijken wat het volgende gaat worden.
Citaat van Rikkert. op 7 mei 2011, 16:13Heb weet wat nieuwe spullen:
iPod touch 4G 32GB besteld bij MM komt volgende week binnen was een actie kreeg tot morgen €50 korting kostte dus maar €240:
En een HDD voor mijn PC €50:
Heb weet wat nieuwe spullen:
iPod touch 4G 32GB besteld bij MM komt volgende week binnen was een actie kreeg tot morgen €50 korting kostte dus maar €240:
En een HDD voor mijn PC €50:
Citaat van C.K7 op 7 mei 2011, 21:46krijg een Microsoft LX 3000 op de 'Release' manier en heel waarschijnlijk krijg ik ook nog eens een Logitech G930 (jaa ook met de 'Release' manier). :
Maar verder heb een processor koeler gekocht : Cooler Master Hyper 212 Plus
krijg een Microsoft LX 3000 op de 'Release' manier en heel waarschijnlijk krijg ik ook nog eens een Logitech G930 (jaa ook met de 'Release' manier). :
Maar verder heb een processor koeler gekocht : Cooler Master Hyper 212 Plus
Citaat van C.K7 op 7 mei 2011, 21:54Hoe kom jij aan keys? :
maar wel nice
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Zal je niet openbaar vertellen maar ik pm je wel
Hoe kom jij aan keys? :
maar wel nice
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Zal je niet openbaar vertellen maar ik pm je wel
Citaat van Marciej123 op 7 mei 2011, 21:56Pm mij ook maar
of voeg me toe op msn (staat in mn sig)
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Pm mij ook maar of voeg me toe op msn (staat in mn sig)
Citaat van Marciej123 op 7 mei 2011, 22:26Ohja die headset van MS heb ik ook
anyways. Wil ik dan verder nog wat SE van logitech weten etc
dus post hierboven geldt nog steeds
Ohja die headset van MS heb ik ook anyways. Wil ik dan verder nog wat SE van logitech weten etc
dus post hierboven geldt nog steeds