Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Rikkert. op 7 mei 2011, 22:37Ik wil het ook wel weten
PM me maar of mail/msn als je wil en zijn hebt ofcourse!
Mooie poster Bart!!
Ik wil het ook wel weten
PM me maar of mail/msn als je wil en zijn hebt ofcourse!
Mooie poster Bart!!
Citaat van Sander op 8 mei 2011, 11:19Haha, ik zal nu ook wel een PM willen hebben!
Maar mooie spullen worden hier weer gekocht zeg! Helaas ben ik op het moment blut, maar als ik weer geld heb ga ik zeker weer op volle toeren inkopen doen.
Haha, ik zal nu ook wel een PM willen hebben!
Maar mooie spullen worden hier weer gekocht zeg! Helaas ben ik op het moment blut, maar als ik weer geld heb ga ik zeker weer op volle toeren inkopen doen.
Citaat van Pctje op 8 mei 2011, 12:06je bent niet de enige die blut is hoor.
Deze week ongeveer 900 uitgegeven.
vakantie vooruitbetaling/lens/feestjes dan gaat het hard..
je bent niet de enige die blut is hoor.
Deze week ongeveer 900 uitgegeven.
vakantie vooruitbetaling/lens/feestjes dan gaat het hard..
Citaat van Releases op 8 mei 2011, 12:42@ Iedereen hierboven, gaarne niet mijn ebook gaan slijten op het internet onder een andere naam als zijnde in de ebook. Ben via MSN bereikbaar voor vragen hierover, PM mag uiteraard ook. O0
Zelf bijna niks nieuws, iPhone 3G nog voor weinig kunnen krijgen.
@ Iedereen hierboven, gaarne niet mijn ebook gaan slijten op het internet onder een andere naam als zijnde in de ebook. Ben via MSN bereikbaar voor vragen hierover, PM mag uiteraard ook. O0
Citaat van Rikkert. op 8 mei 2011, 12:45Ik ben niet helemaal blut maar heb niks meer nodig
Alleen deze week ff hoesje voor nieuwe iPod halen
Heb dan bijna €350 uitgegeven deze week :s
Ik ben niet helemaal blut maar heb niks meer nodig Alleen deze week ff hoesje voor nieuwe iPod halen
Heb dan bijna €350 uitgegeven deze week :s
Citaat van C.K7 op 8 mei 2011, 13:10[A] Iedereen hierboven, gaarne niet mijn ebook gaan slijten op het internet onder een andere naam als zijnde in de ebook. Ben via MSN bereikbaar voor vragen hierover, PM mag uiteraard ook. O0
Het is geen ebook en heb je ebook al lang niet meer.
het is een site...
En waarschijnlijk had ik het eerst aan jou moeten vragen of ik dit mocht delen...
Mijn excuses
[A] Iedereen hierboven, gaarne niet mijn ebook gaan slijten op het internet onder een andere naam als zijnde in de ebook. Ben via MSN bereikbaar voor vragen hierover, PM mag uiteraard ook. O0
Het is geen ebook en heb je ebook al lang niet meer.
het is een site...
En waarschijnlijk had ik het eerst aan jou moeten vragen of ik dit mocht delen...
Mijn excuses
Citaat van Freddytje op 8 mei 2011, 14:31Naja, t is in principe dezelfde methode maar met een ander programma. Maar deze manier kan je overal op internet vinden. (als zijn methode tenminste diegene is die ik denk dat het is
)
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Naja, t is in principe dezelfde methode maar met een ander programma. Maar deze manier kan je overal op internet vinden. (als zijn methode tenminste diegene is die ik denk dat het is )
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk