do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 403 of 602Volgende

Alle spelcomputers aan het opkopen? Heb je er ook al spellen voor?

Wel leuk !

gr Stef

Mn nieuwe lens  :love:

Tamron 17 - 50 f2.8

COV0584.jpg

Uiteraard wel voor canon

Nice ! Mijn zus heeft die volgens mij ook :) Hele fijne lens, kun je fijn andere mensen bespieden ::)

erg gave lens pctje, mag ik vragen wat die gekost heeft? ben ook nog op zoek naar zo'n soort lens.

kun je fijn andere mensen bespieden ::)

Dit is geen zoomlens hoor :P

ik heb een Tamron 70-300 daar kun je pas mensen mee bespieden :D

Ik heb hem voor 320,- gehaald, nieuw. Tweedehands is hij erg moeilijk te krijgen.

En dit is inderdaad geen grote zoomlens. Dus zal wel een andere lens zijn.

Nouja, hij kan redelijk zoomen. Maar okee, er zijn natuurlijk nog veel grotere lenzen die 20x zo ver zoomen :)

Zoomen is overrated... Wat Impy en PCtje bedoelen, is neem ik aan een telelens. Ik haal die twee termen ook vaak door elkaar. :P 't Is natuurlijk wel gewoon een zoomlens, anders staan er geen twee uiterste brandpuntswaarden genoteerd. Heerlijk snel, mooi middenbereik lensje. En ja, een verkleinwoord is in dit geval positief, want van een lens van een kilo word je ook niet altijd blij... Goed voor op reis als je maar één lens mee wilt sjouwen. Ik had twee lenzen ({U}WA + 18-105 of 18-135) meegenomen op vakantie voor de flexibiliteit. :)

By the way, Zombymario: is dit niks voor jou? Misschien kun je een deal maken. :P

By the way, Zombymario: is dit niks voor jou? Misschien kun je een deal maken. :P

De enigste spellen die ik zou willen zijn:

Super mario world (15,-)

Donkey Kong Country (17,-)

Maare, ken je de verkoper dan?  ^-^

Niet echt een 'big aankoop' maar, kan nu eindelijk op me N64 spelen:

1304505673-080.jpg

Voor €5 van een vriend gekocht. Deze kabel zat dus niet bij me N64. Maar kan nu eindelijk op me N64 spelen  :celb: :dans2:

Nee, ik ken 'm niet, maar zag toevallig de ad voorbij komen. :) Als je een account aanmaakt (of al hebt) kun je zo contact met hem opnemen. :)

VorigePage 403 of 602Volgende