Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Marciej123 op 28 april 2011, 07:10Ghehe voor die prijs niks te tobben
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ghehe voor die prijs niks te tobben
Citaat van Zombymario op 30 april 2011, 11:30Net gekocht voor €25 op de markt:
Dit zat erbij: controllers (2x), Nintendo 64 systeem, Super Mario 64, Super Smash Bros., Pokemon Stadium, Pokemon Puzzle League, Ridge Racer 64, Gameboy transfer pack.
Er zat helaas geen AV-kabel bij maar die koop je voor €5 a €10 euro. Helaas zat de ook de reset knop vast maar die heb ik lost te kunnen krijgen, maar helaas blijft die steken als je hem indrukt. Gelukkig doet de aan-uit-knop het wel dus dat is niet zo'n probleem.
Net gekocht voor €25 op de markt:
Dit zat erbij: controllers (2x), Nintendo 64 systeem, Super Mario 64, Super Smash Bros., Pokemon Stadium, Pokemon Puzzle League, Ridge Racer 64, Gameboy transfer pack.
Er zat helaas geen AV-kabel bij maar die koop je voor €5 a €10 euro. Helaas zat de ook de reset knop vast maar die heb ik lost te kunnen krijgen, maar helaas blijft die steken als je hem indrukt. Gelukkig doet de aan-uit-knop het wel dus dat is niet zo'n probleem.
Citaat van IfElse op 30 april 2011, 18:13Wow dat is een vet ding! Ik vind die groene controllers het mooist
Post samenvoeging: april 30, 2011, 20:16:16
Heeft iemand ervaring met zulke lasers: http://www.dealextreme.com/p/50mw-532nm-green-laser-pen-2-aaa-47212
Wil er eentje als cadeautje kopen
Mag het wel naar Nederland toe?
Wow dat is een vet ding! Ik vind die groene controllers het mooist
Post samenvoeging: april 30, 2011, 20:16:16
Heeft iemand ervaring met zulke lasers: http://www.dealextreme.com/p/50mw-532nm-green-laser-pen-2-aaa-47212
Wil er eentje als cadeautje kopen Mag het wel naar Nederland toe?
Citaat van Zombymario op 30 april 2011, 18:29Wow dat is een vet ding! Ik vind die groene controllers het mooist
Deze N64 is van de Colour Edition en dit is de 'Ice' versie. Het is een soort lichtblauw/groen.
Wow dat is een vet ding! Ik vind die groene controllers het mooist
Deze N64 is van de Colour Edition en dit is de 'Ice' versie. Het is een soort lichtblauw/groen.
Citaat van Marciej123 op 30 april 2011, 18:37Vet ding! Haha!
@dhrj. Ja die komt gewoon aan hoor. Heb zelf een iets sterkere versie van DX
Vet ding! Haha!
@dhrj. Ja die komt gewoon aan hoor. Heb zelf een iets sterkere versie van DX
Citaat van Tim. op 1 mei 2011, 12:15
Voor op mijn nieuwe project
gaat nu 60 en loopt slecht (nog niet afgesteld) en elektronica is ook nog niet goed, vandaar dat hij zo goedkoop was haha
Voor op mijn nieuwe project
gaat nu 60 en loopt slecht (nog niet afgesteld) en elektronica is ook nog niet goed, vandaar dat hij zo goedkoop was haha
Citaat van TereZz op 1 mei 2011, 15:17@zombiemario
vet ding! heb ik leuke tijden mee gehad
@DHRJ
5mW is het max wat legaal is hier, maar het komt meestal gwn aan hoor
@zombiemario
vet ding! heb ik leuke tijden mee gehad
@DHRJ
5mW is het max wat legaal is hier, maar het komt meestal gwn aan hoor
Citaat van Zombymario op 2 mei 2011, 08:57Net ontvangen van de TNT:
De SNES zelf was €15 + €6,75 verzendkosten. Ik heb hem gekocht op marktplaats
Net ontvangen van de TNT:
De SNES zelf was €15 + €6,75 verzendkosten. Ik heb hem gekocht op marktplaats