do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 397 of 602Volgende

Nieuwe kast besteld : Fractal Design Refine R3

Overige onderdelen een dezer dagen bestellen, even me kortings offerte afwachten.

0-118165-FRACTAL-DESIGN-DEFINE-R3-PEARL-BLACK_3.JPG

@ DukeN, wij hebben er hier ook een en mn vader hoeft nu geen senseo meer, vind ie een slappe bak :P

1278680778_5_VxJV.jpeg

1278681117_5_PEjL_1.jpeg

2de handsje omdat me fs1 het telkens opgaf, hij loopt nu 65 maar over 2 maandjes gaat de uitlaat ring eruit en gaat dan ong 80 ofzoo

Kosten + kilometer stand als ik vragen mag? Ik ga denk niet meer voor brommer rijbewijs. Ik ga gewoon in november met de auto ::)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

slechts 740 euro, eeuhm niet gekeken haha:$

Mooi ding! We willen natuurlijk wel een fototje met jou erop. Das veel vetter :P

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

740 euro, dat is een koopje :P ik wilde dat een yamaha tzr. Die is 3500 nieuw. 5000 km is ong 2000 euro. En 8000 en hoger praat je over 1600-800 euro. Ik wil dan eentje met weinig km, in de buurt wordt dat niet aangeboden en 2000 euro voor 2 jaartjes vind ik te duur dus ik ga lekker auto rijden.

Dat neemt niet weg dat je daar een best wel vet ding hebt staan :)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Dat is inderdaad niet zo heel duur! Zo lang je daar plezier van kunt hebben, is het prima toch? Eventueel verkoop je hem weer door voor hetzelfde bedrag, kun je je geen buil aan vallen. :)

Heb ook weer wat nieuwe dingetjes gekocht, maar niks bijzonders om te showen. Voornamelijk wat spulletjes voor de racefiets, shirts en zo. En een paar ballen, heb er gisteren en eergisteren één kapot weten te krijgen, dus de voorraad was op. :P Mocht iemand nog de behoefte hebben aan een goedkoop balletje, zoek dan op Marktplaats naar Masita Faro. Die kosten normaal 25 euro, maar je kunt ze krijgen voor een tientje bij een groothandelaar in dat soort spulletjes. Een wedstrijdbal, de Masita Corner, is 13 euro. :) Ik heb ze allebei maar gekocht, de Faro in maat 4 en 5 en de Corner in maat 5. Stockplaatjes:

161017-0010_0020_Bal_0020_Faro.jpg

[img width=435 height=400]http://shop.sportcreations.nl/images/161016-0010_0020_Bal_0020_Corner.jpg

Zijn ze fijn? Ik heb de wk bal van adidas, maar ik moet nog wel wat andere ballen in de voorraad(die is namelijk leeg)

corsair-h50.jpg

Waterkoeling voor mijn pc

VorigePage 397 of 602Volgende