Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Releases op 6 april 2011, 18:03Nieuwe kast besteld : Fractal Design Refine R3
Overige onderdelen een dezer dagen bestellen, even me kortings offerte afwachten.
Nieuwe kast besteld : Fractal Design Refine R3
Overige onderdelen een dezer dagen bestellen, even me kortings offerte afwachten.
Citaat van William op 7 april 2011, 13:13@ DukeN, wij hebben er hier ook een en mn vader hoeft nu geen senseo meer, vind ie een slappe bak
@ DukeN, wij hebben er hier ook een en mn vader hoeft nu geen senseo meer, vind ie een slappe bak
Citaat van Tim. op 10 april 2011, 20:33
2de handsje omdat me fs1 het telkens opgaf, hij loopt nu 65 maar over 2 maandjes gaat de uitlaat ring eruit en gaat dan ong 80 ofzoo
2de handsje omdat me fs1 het telkens opgaf, hij loopt nu 65 maar over 2 maandjes gaat de uitlaat ring eruit en gaat dan ong 80 ofzoo
Citaat van Freddytje op 10 april 2011, 20:36Kosten + kilometer stand als ik vragen mag? Ik ga denk niet meer voor brommer rijbewijs. Ik ga gewoon in november met de auto :
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Kosten + kilometer stand als ik vragen mag? Ik ga denk niet meer voor brommer rijbewijs. Ik ga gewoon in november met de auto :
Citaat van Marciej123 op 10 april 2011, 21:17Mooi ding! We willen natuurlijk wel een fototje met jou erop. Das veel vetter
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Mooi ding! We willen natuurlijk wel een fototje met jou erop. Das veel vetter
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Freddytje op 10 april 2011, 21:18740 euro, dat is een koopje
ik wilde dat een yamaha tzr. Die is 3500 nieuw. 5000 km is ong 2000 euro. En 8000 en hoger praat je over 1600-800 euro. Ik wil dan eentje met weinig km, in de buurt wordt dat niet aangeboden en 2000 euro voor 2 jaartjes vind ik te duur dus ik ga lekker auto rijden.
Dat neemt niet weg dat je daar een best wel vet ding hebt staan
740 euro, dat is een koopje ik wilde dat een yamaha tzr. Die is 3500 nieuw. 5000 km is ong 2000 euro. En 8000 en hoger praat je over 1600-800 euro. Ik wil dan eentje met weinig km, in de buurt wordt dat niet aangeboden en 2000 euro voor 2 jaartjes vind ik te duur dus ik ga lekker auto rijden.
Dat neemt niet weg dat je daar een best wel vet ding hebt staan
Citaat van Tom op 11 april 2011, 18:00Dat is inderdaad niet zo heel duur! Zo lang je daar plezier van kunt hebben, is het prima toch? Eventueel verkoop je hem weer door voor hetzelfde bedrag, kun je je geen buil aan vallen.
Heb ook weer wat nieuwe dingetjes gekocht, maar niks bijzonders om te showen. Voornamelijk wat spulletjes voor de racefiets, shirts en zo. En een paar ballen, heb er gisteren en eergisteren één kapot weten te krijgen, dus de voorraad was op.
Mocht iemand nog de behoefte hebben aan een goedkoop balletje, zoek dan op Marktplaats naar Masita Faro. Die kosten normaal 25 euro, maar je kunt ze krijgen voor een tientje bij een groothandelaar in dat soort spulletjes. Een wedstrijdbal, de Masita Corner, is 13 euro.
Ik heb ze allebei maar gekocht, de Faro in maat 4 en 5 en de Corner in maat 5. Stockplaatjes:
[img width=435 height=400]http://shop.sportcreations.nl/images/161016-0010_0020_Bal_0020_Corner.jpg
Dat is inderdaad niet zo heel duur! Zo lang je daar plezier van kunt hebben, is het prima toch? Eventueel verkoop je hem weer door voor hetzelfde bedrag, kun je je geen buil aan vallen.
Heb ook weer wat nieuwe dingetjes gekocht, maar niks bijzonders om te showen. Voornamelijk wat spulletjes voor de racefiets, shirts en zo. En een paar ballen, heb er gisteren en eergisteren één kapot weten te krijgen, dus de voorraad was op. Mocht iemand nog de behoefte hebben aan een goedkoop balletje, zoek dan op Marktplaats naar Masita Faro. Die kosten normaal 25 euro, maar je kunt ze krijgen voor een tientje bij een groothandelaar in dat soort spulletjes. Een wedstrijdbal, de Masita Corner, is 13 euro.
Ik heb ze allebei maar gekocht, de Faro in maat 4 en 5 en de Corner in maat 5. Stockplaatjes:
[img width=435 height=400]http://shop.sportcreations.nl/images/161016-0010_0020_Bal_0020_Corner.jpg
Citaat van Thijs. op 11 april 2011, 18:19Zijn ze fijn? Ik heb de wk bal van adidas, maar ik moet nog wel wat andere ballen in de voorraad(die is namelijk leeg)
Zijn ze fijn? Ik heb de wk bal van adidas, maar ik moet nog wel wat andere ballen in de voorraad(die is namelijk leeg)