do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 398 of 602Volgende

Digitale Compact Camera:

SAMSUNGES28B.jpg

De Samsung ES28.

Zijn ze fijn? Ik heb de wk bal van adidas, maar ik moet nog wel wat andere ballen in de voorraad(die is namelijk leeg)

Ja, perfect eigenlijk. Hij is wat licht en stuiterig op straat, maar op het gras is 'ie heel wat beter. 't Is echt een goede trainingsbal, en die Corner zal het ook prima doen in wedstrijden. Op de één of andere manier stuurt die nog wat beter dan de Faro. Mocht je alleen op straat voetballen, zou ik toch wat anders nemen. :)

Kosten + kilometer stand als ik vragen mag? Ik ga denk niet meer voor brommer rijbewijs. Ik ga gewoon in november met de auto ::)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

omdat je dan 17 bent met iemand ernaast enzo?

doe mij brommer maar, met deze ben er sneller dan met de auto haha

@Tim inderdaad. Naja is wel een jaartje extra ervaring op doen. En omdat er hier niet veel wordt aangeboden of het is heel duur. En ik wil wel een: yamaha tzr.  ;D Maarja.. als ik 18 ben lekker met de motor :)

53047-forside.jpg

Mooie camera, foto's zagen er goed uit

Net via steam mijn eerste aankoop gedaan, werkt goed moet ik zeggen  O0

[A]Tim inderdaad. Naja is wel een jaartje extra ervaring op doen. En omdat er hier niet veel wordt aangeboden of het is heel duur. En ik wil wel een: yamaha tzr.  ;D Maarja.. als ik 18 ben lekker met de motor :)

nouja of je dat al een motor mag noemen, eerder een flinke brommer haha

[A]Tim inderdaad. Naja is wel een jaartje extra ervaring op doen. En omdat er hier niet veel wordt aangeboden of het is heel duur. En ik wil wel een: yamaha tzr.  ;D Maarja.. als ik 18 ben lekker met de motor :)

nouja of je dat al een motor mag noemen, eerder een flinke brommer haha

?

Yamaha tzr is een brommer. En een motor is een motor. Weet niet helemaal wat je bedoelt. Of doel je op het lichte rijbewijs?

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

jaaa vanaf 18 mag je 150 cc ongeveer rijden , gaat met kracht, en dat gaat ongeveer 180

als je flinke brommer hebt haal je al 110-120 dus vind 18 motor niet meer dan een flinke brommer

jaaa vanaf 18 mag je 150 cc ongeveer rijden , gaat met kracht, en dat gaat ongeveer 180

als je flinke brommer hebt haal je al 110-120 dus vind 18 motor niet meer dan een flinke brommer

Jij wel chef, dat trekken de meeste frames niet eens man..

Die van mij gaat nu 110?

vriend van mij heeft yamaha tzr met mallossi 80cc en loopt 140

dus vind een motor op je 18de meer een flinke brommer

maar dat is mijn mening

en niet dat het leuk is want dat is het zeker wel

VorigePage 398 of 602Volgende