do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 396 of 602Volgende

https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/plus/

:D

Niceee, ik ben jaloers met mijn 5mbit lijntje

Sent from my iPod touch using Tapatalk

walibi_pas.jpg?1297333344

Ik heb em binnen! :D

Congrats! 9 april gelijk gebruiken :P

Mooie laptop idd. Lekker op je bedje met duken.nl op schoot. Wat wil een man nog meer? ;)

Ik weet wel iets wat een man nog meer wil  :P

@DHRJ Ik neem er 1 met draad ik ben zo iemand die steeds vergeet om de muis uit te zetten en dan op te laden  ;D

@JFK en hoe bevalt je mob?

[A]JFK en hoe bevalt je mob?

Ben heel blij dat ik hem heb genomen. Heb er meteen Root / ClockworkMod Recovery en een CustomROM erop gegooid. Hij is zo snel dat het wel vooruit gespoeld lijkt bij sommige applicaties. Vooral bij van die leuke benchmark applicaties. Waar mijn (Rooted en CustomROM) HTC Desire met Quadrant Standard net 1250 punten haalt, doet de LG het met 2700 en er is nu ook een kernel beschikbaar waardoor die op 1,2 GHz draait en haalt die 3700! Ik ben al gestart aan mijn review maar duurt nog wel een tijdje voordat die helemaal af is. Maar ben erg tevreden in alle opzichten.

[a]Jfk. Wat kost ie??

Los? Zo'n 450 euro op het internet en in de winkel los is die 499. Maar ik raad een abbo aan want een toestel als dit zonder internet is een auto zonder wielen.

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

Combiticket Walibi!

Zippo Harley-Davidson uit Amerika, gister verzonden. Als hij binnen is knal ik nog wel een plaatje in dit topic!

Allemaal naar Walibi. Gezellig hoor!

Mijn Nespresso is overigens heerluk! Nu een lekker bakkie aan t drinken

VorigePage 396 of 602Volgende