Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van PatrickV94 op 13 januari 2011, 20:07Kan iemand nog vertellen wat ze van de kwaliteit vinden van Beats By Dre?(Goede bas?, helder geluid?, geen gekraak?) Ik zit nog te twijfelen.
Kan iemand nog vertellen wat ze van de kwaliteit vinden van Beats By Dre?(Goede bas?, helder geluid?, geen gekraak?) Ik zit nog te twijfelen.
Citaat van Marciej123 op 13 januari 2011, 20:22Super kwaliteit, super geluid en zitten heerlijk. 1/5* 4.8* maar ligt aan de verkoper ook he. Kijk naar zn rating voordat je koopt
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Super kwaliteit, super geluid en zitten heerlijk. 1/5* 4.8* maar ligt aan de verkoper ook he. Kijk naar zn rating voordat je koopt
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Releases op 13 januari 2011, 20:32Binnenkort heb ik er een aantal thuis liggen en dan kunnen ze eventueel direct via mij besteld worden. ''Just sayin''
Binnenkort heb ik er een aantal thuis liggen en dan kunnen ze eventueel direct via mij besteld worden. ''Just sayin''
Citaat van PatrickV94 op 13 januari 2011, 20:46Heb je al een richtprijs?
Heb je al een richtprijs?
Citaat van Rikkert. op 13 januari 2011, 20:55Misschien dat ik dan ook ene van je koop
Maar heb je al een prijs in je hoofd dat je er voor wilt?
Misschien dat ik dan ook ene van je koop
Maar heb je al een prijs in je hoofd dat je er voor wilt?
Citaat van Releases op 13 januari 2011, 20:57Wat vinden jullie een nette prijs?
Zat zelf te denken aan 40 Euro?
Zal zo even een topic in elkaar flansen.
Wat vinden jullie een nette prijs?
Zat zelf te denken aan 40 Euro?
Zal zo even een topic in elkaar flansen.
Citaat van Wous op 13 januari 2011, 23:18Ik weet niet wat een nette prijs is.
Ik weet niet voor hoe duur je ze inkoopt??
Een handelaar vertelt nooit voor wat voor prijs die zijn producten inkoopt!
Ik weet niet wat een nette prijs is.
Ik weet niet voor hoe duur je ze inkoopt??
Een handelaar vertelt nooit voor wat voor prijs die zijn producten inkoopt!
Citaat van Marciej123 op 14 januari 2011, 07:18je kan ook op de site van ioffer kijken, heb je ook een richtprijs :
je kan ook op de site van ioffer kijken, heb je ook een richtprijs :