Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Freddytje op 11 januari 2011, 20:50Lol, en je ma heel koeltjes ''ja als ''headshot'' dat nou graag wil, om wat voor reden dan ook..'' ? :duivel:
En inderdaad, ik zie mijn vader nou ook niet zo 1,2,3 met zo'n kalender aankomen
Lol, en je ma heel koeltjes ''ja als ''headshot'' dat nou graag wil, om wat voor reden dan ook..'' ? :duivel:
En inderdaad, ik zie mijn vader nou ook niet zo 1,2,3 met zo'n kalender aankomen
Citaat van William op 11 januari 2011, 21:09Lol, en je ma heel koeltjes ''ja als ''headshot'' dat nou graag wil, om wat voor reden dan ook..'' ? :duivel:
Whaha, nou hij hangt hier meer voor de sier, niet dat ik daar zo gauw opgewonden van wordt
Zo'n kalender is toch prachtig? :angel:
Lol, en je ma heel koeltjes ''ja als ''headshot'' dat nou graag wil, om wat voor reden dan ook..'' ? :duivel:
Whaha, nou hij hangt hier meer voor de sier, niet dat ik daar zo gauw opgewonden van wordt
Zo'n kalender is toch prachtig? :angel:
Citaat van Freddytje op 11 januari 2011, 21:22Sure, staan ze er allemaal zo bescheiden bij, of ligt dat gewoon aan de maand?
Of heb je ook van die meiden net zoals in het lekkere meiden topic :
Sure, staan ze er allemaal zo bescheiden bij, of ligt dat gewoon aan de maand?
Of heb je ook van die meiden net zoals in het lekkere meiden topic :
Citaat van William op 12 januari 2011, 11:20Haha ja, daar zat eerst een dvd-drive en cd-drive in alleen die zijn beide kapot. Ach de pc werkt zo prima en ik kan doen wat ik er mee moet doen
School en internet.
Haha ja, daar zat eerst een dvd-drive en cd-drive in alleen die zijn beide kapot. Ach de pc werkt zo prima en ik kan doen wat ik er mee moet doen School en internet.