Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van PCgamer op 14 januari 2011, 18:15Super kwaliteit, super geluid en zitten heerlijk. 1/5* 4.8* maar ligt aan de verkoper ook he. Kijk naar zn rating voordat je koopt
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ik heb ze ook besteld maar krijg een rare tracking site van die gast waar ik vervolgens de melding krijg cannot find suitable item. http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0
vroeg me af of jullie deze site kennen! maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik ben opgelicht.
heb met paypal betaald dus ik denk dat ik m'n geld maar terug vorder als die gast niet binnen een paar dagen reageert.
Super kwaliteit, super geluid en zitten heerlijk. 1/5* 4.8* maar ligt aan de verkoper ook he. Kijk naar zn rating voordat je koopt
Ik heb ze ook besteld maar krijg een rare tracking site van die gast waar ik vervolgens de melding krijg cannot find suitable item. http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0
vroeg me af of jullie deze site kennen! maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik ben opgelicht.
heb met paypal betaald dus ik denk dat ik m'n geld maar terug vorder als die gast niet binnen een paar dagen reageert.
Citaat van Marciej123 op 14 januari 2011, 22:23als hij een comment heeft geplaats met de tracking nummers ben je echt niet opgelicht hoor.. Maar je hebt ze eergister bestelt? heb geduld
als hij een comment heeft geplaats met de tracking nummers ben je echt niet opgelicht hoor.. Maar je hebt ze eergister bestelt? heb geduld
Citaat van los-cuentos op 14 januari 2011, 22:50het duurt altijd wat, ik heb maandag 4 headphones van Beats By Dre bestelt en nu pas werkt mijn tracking nr
het duurt altijd wat, ik heb maandag 4 headphones van Beats By Dre bestelt en nu pas werkt mijn tracking nr
Citaat van Freddytje op 14 januari 2011, 23:02Die dude is nu al meer als een week niet online geweest. Ik heb nog steeds niks, niet eens een tracking code. Ik heb ze besteld op 5 december 2010. Hij heeft wel allemaal positeve ratings. Weirde shit, als die online is geweest en ik heb nog steeds geen reactie dan cancel ik t (als t nog kan) :-
Die dude is nu al meer als een week niet online geweest. Ik heb nog steeds niks, niet eens een tracking code. Ik heb ze besteld op 5 december 2010. Hij heeft wel allemaal positeve ratings. Weirde shit, als die online is geweest en ik heb nog steeds geen reactie dan cancel ik t (als t nog kan) :-
Citaat van Marciej123 op 14 januari 2011, 23:06Balen gast..
Haha ik heb iets nieuws. Ik ga net naar bed 2 minuten geleden. Wat ligt er onder mn kussen. PLAYBOY
leuk kijkplezier:p
Balen gast..
Haha ik heb iets nieuws. Ik ga net naar bed 2 minuten geleden. Wat ligt er onder mn kussen. PLAYBOY leuk kijkplezier:p
Citaat van los-cuentos op 14 januari 2011, 23:07Die dude is nu al meer als een week niet online geweest. Ik heb nog steeds niks, niet eens een tracking code. Ik heb ze besteld op 5 december 2010. Hij heeft wel allemaal positeve ratings. Weirde shit, als die online is geweest en ik heb nog steeds geen reactie dan cancel ik t (als t nog kan) :-
Geef eens link van verkoper of je product
Die dude is nu al meer als een week niet online geweest. Ik heb nog steeds niks, niet eens een tracking code. Ik heb ze besteld op 5 december 2010. Hij heeft wel allemaal positeve ratings. Weirde shit, als die online is geweest en ik heb nog steeds geen reactie dan cancel ik t (als t nog kan) :-
Geef eens link van verkoper of je product
Citaat van William op 14 januari 2011, 23:11@ Freddytje:
Ahw balen man, ik zou inderdaad precies hetzelfde doen. Eerst even kijken of hij nog reageert binnen een half weekje, en dan gewoon cancelen? Als je met PayPal hebt betaald heb je daar toch rechten voor ofzo?
@ Marciej:
Niet te vies doen he, en scan wat leuke pics even in het lekkere meiden deel?
@ Freddytje:
Ahw balen man, ik zou inderdaad precies hetzelfde doen. Eerst even kijken of hij nog reageert binnen een half weekje, en dan gewoon cancelen? Als je met PayPal hebt betaald heb je daar toch rechten voor ofzo?
@ Marciej:
Niet te vies doen he, en scan wat leuke pics even in het lekkere meiden deel?
Citaat van Freddytje op 14 januari 2011, 23:19@ Los-cuentos:
Astu: http://www.ioffer.com/users/jinmengesd
Oortjes zie ik daar ook al niet meer staan. Hij verkoopt denk ik alles ofzo..
@ Maarten:
Mn pa had met VISA betaald, hij zei dat het dan (dacht hij) ook nu nog verzekerd zou zijn
@Marciej:
Zelf neergelegd, of vreemde ouders?
En inderdaad, scannen he
T is toch geen oude versie he :cool2:
@ Los-cuentos:
Astu: http://www.ioffer.com/users/jinmengesd
Oortjes zie ik daar ook al niet meer staan. Hij verkoopt denk ik alles ofzo..
@ Maarten:
Mn pa had met VISA betaald, hij zei dat het dan (dacht hij) ook nu nog verzekerd zou zijn
@Marciej:
Zelf neergelegd, of vreemde ouders? En inderdaad, scannen he
T is toch geen oude versie he :cool2:
Citaat van Marciej123 op 14 januari 2011, 23:19Haha ik zal eens kijken
Haha ik zal eens kijken