Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Marciej123 op 31 oktober 2010, 21:56haha precies. Dingen zijn niet echt goedkoop
ff een vraag, Kunnen goudvissen 1 dag zonder eten?
haha precies. Dingen zijn niet echt goedkoop
ff een vraag, Kunnen goudvissen 1 dag zonder eten?
Citaat van Rikkert. op 31 oktober 2010, 22:16in het algemeen kunnen vissen best wel 2-3 weken zonder voer, mits ze goed gezond en gevoerd zijn. Je kunt tevens de watertemperatuur 2-3 graden lager instellen ( nooit onder 22*C!) het metabolisme van de vissen en andere dieren vertraagt dan ook behoorlijk, waardoor ze minder energie verbruiken.
Bron: http://www.aquaforum.nl/
Even googlen op hoelang kunnen goudissen zonder eten
in het algemeen kunnen vissen best wel 2-3 weken zonder voer, mits ze goed gezond en gevoerd zijn. Je kunt tevens de watertemperatuur 2-3 graden lager instellen ( nooit onder 22*C!) het metabolisme van de vissen en andere dieren vertraagt dan ook behoorlijk, waardoor ze minder energie verbruiken.
Bron: http://www.aquaforum.nl/
Even googlen op hoelang kunnen goudissen zonder eten
Citaat van Marciej123 op 1 november 2010, 07:37Thanks, Ja zat via phone my pc op mn pc te internetten
Dus dat was minder handig, Maar bedankt! O0
Thanks, Ja zat via phone my pc op mn pc te internetten Dus dat was minder handig, Maar bedankt! O0
Citaat van C.K7 op 3 november 2010, 17:18nvidia 8400 gs noiseless
en een HDMI kabel :
omdat een oude computer gaan aansluiten op de TV
nvidia 8400 gs noiseless
en een HDMI kabel :
omdat een oude computer gaan aansluiten op de TV
Citaat van Marciej123 op 5 november 2010, 19:53Mooi hoor! vooral met facetime erop
Mooi hoor! vooral met facetime erop
Citaat van PCgamer op 5 november 2010, 20:38Mooi dingetje hoor!!! Heb nog een ouwe 3G
Ik ook maar bol.com had me een verkeerde ipod geleverd daar kwam ik later pas achter dus zodoende een nieuwe ik moest er maar €40 bijleggen ^-^
Mooi dingetje hoor!!! Heb nog een ouwe 3G
Ik ook maar bol.com had me een verkeerde ipod geleverd daar kwam ik later pas achter dus zodoende een nieuwe ik moest er maar €40 bijleggen ^-^