Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Erwin. op 31 oktober 2010, 10:38Heb je em ook eerst een week laten draaien?
Dat hoef bij een koud water bak niet
Alleen warm water bak daarbij moet je de PH waardes op orde hebben juiste temperatuur enz voordat de vissen erin mogen.
Heb je em ook eerst een week laten draaien?
Dat hoef bij een koud water bak niet
Alleen warm water bak daarbij moet je de PH waardes op orde hebben juiste temperatuur enz voordat de vissen erin mogen.
Citaat van Tom op 31 oktober 2010, 18:37Tijd om m'n fietsie dan een keer te showen, zoals hij er nu uitziet.
http://i175.photobucket.com/albums/w157/eutomos/KuotaKharma2010UltegraFFWDF4F6R.jpg
Tijd om m'n fietsie dan een keer te showen, zoals hij er nu uitziet.
http://i175.photobucket.com/albums/w157/eutomos/KuotaKharma2010UltegraFFWDF4F6R.jpg
Citaat van William op 31 oktober 2010, 18:43
Logitech Z523
Modelbouwboot, Revell Tugboat
Allebei gekregen voor mijn verjaardag gisteren
Nog gefeliciteerd! Vette speakers
Logitech Z523
Modelbouwboot, Revell Tugboat
Allebei gekregen voor mijn verjaardag gisteren
Nog gefeliciteerd! Vette speakers
Citaat van Freddytje op 31 oktober 2010, 18:55Tijd om m'n fietsie dan een keer te showen, zoals hij er nu uitziet.
Nice, een superbike? Lijkt op een kruising tussen een mountainbike (het dikkere frame en banden) en een sportfiets voor wielrenners?
Tijd om m'n fietsie dan een keer te showen, zoals hij er nu uitziet.
Nice, een superbike? Lijkt op een kruising tussen een mountainbike (het dikkere frame en banden) en een sportfiets voor wielrenners?
Citaat van Tim. op 31 oktober 2010, 19:16Volgens mij is het gewoon racefiets met dun frame van koolstofvezel neem ik aan?
ziet er suppertjes uit;D
Volgens mij is het gewoon racefiets met dun frame van koolstofvezel neem ik aan?
ziet er suppertjes uit;D
Citaat van Tom op 31 oktober 2010, 20:26't Is inderdaad een carbon frame met hoge velgen, die overigens ook van carbon zijn. Alleen de remrand is van aluminium en dat was ook één van mijn eisen. Ik rijd relatief vaak in de regen en met een carbon velgrand is het remmen dan een stukje minder betrouwbaar dan met een alu velgrand.
't Is inderdaad een carbon frame met hoge velgen, die overigens ook van carbon zijn. Alleen de remrand is van aluminium en dat was ook één van mijn eisen. Ik rijd relatief vaak in de regen en met een carbon velgrand is het remmen dan een stukje minder betrouwbaar dan met een alu velgrand.
Citaat van Marciej123 op 31 oktober 2010, 20:52[A] schaapje: Mooie spullen en gefeliciteerd!
[A]marc: Ik heb lang geleden vissen gehad kwas 10 ofzo toen hadk ook een aquarium op mn kamer alleen daar had mn pa alles ingebouwd enz nu wil ik het zelf doen want et was echt wijs.
nee.
kreeg er zo'n boekje bij. stond in van, een dag laten draaien is beter, Maar heb ze na een uurtje erin gedaan, en ze zwemmen prima
Miss kan je bij een vis/dierenwinkel bij je in de buurt voor wat info vragen?
@ Schaapje, Nog gefeliciteerd!
@ tom, Vette bike joh! O0
[A] schaapje: Mooie spullen en gefeliciteerd!
[A]marc: Ik heb lang geleden vissen gehad kwas 10 ofzo toen hadk ook een aquarium op mn kamer alleen daar had mn pa alles ingebouwd enz nu wil ik het zelf doen want et was echt wijs.
nee.
kreeg er zo'n boekje bij. stond in van, een dag laten draaien is beter, Maar heb ze na een uurtje erin gedaan, en ze zwemmen prima
Miss kan je bij een vis/dierenwinkel bij je in de buurt voor wat info vragen?
@ Schaapje, Nog gefeliciteerd!
@ tom, Vette bike joh! O0
Citaat van Pctje op 31 oktober 2010, 21:39haha inderdaad lekker laten zwemmen dan haha
Wss betalen mn ouders et ook nog :police:
Wat is er nou beter ^-^
haha inderdaad lekker laten zwemmen dan haha
Wss betalen mn ouders et ook nog :police:
Wat is er nou beter ^-^