Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Marciej123 op 30 oktober 2010, 21:58Nee dat niet.
Nee dat niet.
Citaat van Pctje op 30 oktober 2010, 22:41maar volgens mij heb je die ook niet nodig. Maarja dat weet die dierenwinkel wel..
En wat voor vissen heb je erin?
maar volgens mij heb je die ook niet nodig. Maarja dat weet die dierenwinkel wel..
En wat voor vissen heb je erin?
Citaat van Marciej123 op 30 oktober 2010, 22:54Koudwater goud vissen. Kleuren zwart geel en oranje x2
Dierenwinkel weet dat wel:)
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Koudwater goud vissen. Kleuren zwart geel en oranje x2
Dierenwinkel weet dat wel:)
Citaat van Marciej123 op 30 oktober 2010, 22:56Ligt trouwens aan wat voor vissen je. Et in wil. Maar weten ze daar ook wel
Ligt trouwens aan wat voor vissen je. Et in wil. Maar weten ze daar ook wel
Citaat van Pctje op 30 oktober 2010, 22:56ja ik wil meer warme zoetwater vissen maar dan kom je gelijk bij een verwarmings element dus dat wordt nog even goed nadenken.
ja ik wil meer warme zoetwater vissen maar dan kom je gelijk bij een verwarmings element dus dat wordt nog even goed nadenken.
Citaat van Marciej123 op 31 oktober 2010, 07:09De vrouw bij de winkel zei dat dat et niet bij zat maar je wel koos kon kopen en bij deze heel makkelijk kon inbouwen.
Ik had nog nooit vissen gehad snaoje, dus eerst maar met dit begonnen
Ze zei. Ja deze is heel.makkelijk want als je toch nog over wil na een tijdje kan je heel makkelijk plaatsen.
Maart dat weet ik niet hOe dat werkt.
De vrouw bij de winkel zei dat dat et niet bij zat maar je wel koos kon kopen en bij deze heel makkelijk kon inbouwen.
Ik had nog nooit vissen gehad snaoje, dus eerst maar met dit begonnen
Ze zei. Ja deze is heel.makkelijk want als je toch nog over wil na een tijdje kan je heel makkelijk plaatsen.
Maart dat weet ik niet hOe dat werkt.
Citaat van Schaapje op 31 oktober 2010, 09:25
Logitech Z523
Modelbouwboot, Revell Tugboat
Allebei gekregen voor mijn verjaardag gisteren
Logitech Z523
Modelbouwboot, Revell Tugboat
Allebei gekregen voor mijn verjaardag gisteren
Citaat van Pctje op 31 oktober 2010, 10:00[A] schaapje: Mooie spullen en gefeliciteerd!
[A]marc: Ik heb lang geleden vissen gehad kwas 10 ofzo toen hadk ook een aquarium op mn kamer alleen daar had mn pa alles ingebouwd enz nu wil ik het zelf doen want et was echt wijs.
Heb je em ook eerst een week laten draaien?
[A] schaapje: Mooie spullen en gefeliciteerd!
[A]marc: Ik heb lang geleden vissen gehad kwas 10 ofzo toen hadk ook een aquarium op mn kamer alleen daar had mn pa alles ingebouwd enz nu wil ik het zelf doen want et was echt wijs.
Heb je em ook eerst een week laten draaien?