do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 326 of 602Volgende

Mooi dingetje hoor!!! Heb nog een ouwe 3G :P

Ik ook maar bol.com had me een verkeerde ipod geleverd daar kwam ik later pas achter dus zodoende een nieuwe ik moest er maar €40 bijleggen  ^-^

Technisch gezien heeft bol je geen verkeerde Ipod geleverd, van de 8gb is namelijk nooit officieel een 3e generatie geweest. Als je op internet had rondgekeken had je dit waarschijnlijk wel gezien.

@PatrickV94

Dan moet bol.com mij niet laten denken dat ik een 3G koop dan hadden ze gewoon 2G

moeten zetten.

@ marc: Heb jij je pomp helemaal onderwater of het bovenste stuk niet?

Dat buisje net erboven, en die gaatjes (zo'n uitloop buisje met een rijtje met gaatjes als je me snapt) die zitten net onder water. zodat je minder geluid hebt ;),

Anders zal ik morgen avond wel ff foto maken, ze staan nu ff 2 dagen alleen. (sinds gisteren) ;)

Dat buisje net erboven, en die gaatjes (zo'n uitloop buisje met een rijtje met gaatjes als je me snapt) die zitten net onder water. zodat je minder geluid hebt ;),

Anders zal ik morgen avond wel ff foto maken, ze staan nu ff 2 dagen alleen. (sinds gisteren) ;)

kheb nu dat helebuisje onder water.. gaat prima.

en kheb de aqua30 gekocht. voor tropische vissen allen moet nog ff watchten met die vissen;[

Nice ! Ik heb de 20. Hoeveel kostte die van jou? :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Nice ! Ik heb de 20. Hoeveel kostte die van jou? :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

59 euro.. Maar daar zat een visnetje, verwarmingselement, filter/pomp, lamp, tropischvisvoer, bactuur(levende bacterien) en supersafe dat is om kalk en chloor uit het kraanwater te halen. verder nog plantjes en grind en daar was ik in totaal nu 74 euro voor kwijt en dan komen er nog visjes een plantje en mss een decoratie bij

Verder was er gister een maat bij me en die zei dat je die straaltjes uit dat balkje net niet onder water mogen.. Dus ik heb ze zegmaar op het waterniveau gelegd dan hoor je het lawaai niet zo hard.

het zit zegmaar boven en onder water.

Zie foto

[verwijderd door de beheerder]

Mijn nieuwe speeltje.

JVC_Everio_GZ_HD620_1080p_HDD_Camcorder_BW.jpg

mijn oude camera op bandjes was echt aan vervanging toe. Dit is echt een geweldige camcorder die zonder poes pas werkt.

http://www.kieskeurig.nl/videocamera/jvc/gz-hd620/891495/

Okee pctje, Dan moet ik dat ook maar doen :)

@ Duken.

Chille camera zeg.

Maar we willen natuurlijk wel een leuk test filmpje ::)

Nieuwe hosting.

Specs:

12 Core Tri Xeon Quad-Core (3x Xeon Quad-Core 2.6ghz)

12GB DDR3 RAM

100mbit Dedicated Connection (Unmetered)

2x 2TB Hard Drives (4,000GB Total hard drive space!)

VorigePage 326 of 602Volgende