Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Demo op 31 augustus 2010, 21:42wat een humor hier HAHA >
Uhh nou hij was nog heel vervolgens haal ik em eruit stop em in de ps3 en hij doet et niet meer.
Dus hoor een tikkent geluid. dus ik denk WTF is dat dan.. haal em eruit hele barst in die disk.
of et gebeurd is toen ie erin zat, of daarvoor al i dunno. voor de rest geen problemen gehad met andere spellen maar ik baal hard. 60 euro naar de kut.
zeg eens, volgens het plaatje is het een 360-spel, maar je propt m in een PS3? XD
wat een humor hier HAHA >
Uhh nou hij was nog heel vervolgens haal ik em eruit stop em in de ps3 en hij doet et niet meer.
Dus hoor een tikkent geluid. dus ik denk WTF is dat dan.. haal em eruit hele barst in die disk.
of et gebeurd is toen ie erin zat, of daarvoor al i dunno. voor de rest geen problemen gehad met andere spellen maar ik baal hard. 60 euro naar de kut.
zeg eens, volgens het plaatje is het een 360-spel, maar je propt m in een PS3? XD
Citaat van Marciej123 op 1 september 2010, 19:24Chille spullen hoor Wimpy en Impy
Chille spullen hoor Wimpy en Impy
Citaat van Demo op 1 september 2010, 19:55Vette spulle Wimpy. Krijgen we hem ook werkend te zien
Nice Watch Impy.
zekers, ben nou ff bezig met W7 downloaden, zal t zo allemaal ff installeren ^^
EDIT: Was trouwens wel grappig, in de doos waar de monitor, het toetsenbord, de boxen, de muis en de lege dozen van de onderdelen in zaten, ongeveer de helft van die doos was plastic luchtkussentjes(voor bescherming) die je keihard uit elkaar kan laten knallen
en aangezien de koeler van de CPU nogal groot is, zat daar ook nog eens een paar meter Bubbeltjesplastic omheen xD
EDIT 2: zie nou dat er een gezicht op de doos van de processorkoeler(groen-gele doosje) zit!
Vette spulle Wimpy. Krijgen we hem ook werkend te zien
Nice Watch Impy.
zekers, ben nou ff bezig met W7 downloaden, zal t zo allemaal ff installeren ^^
EDIT: Was trouwens wel grappig, in de doos waar de monitor, het toetsenbord, de boxen, de muis en de lege dozen van de onderdelen in zaten, ongeveer de helft van die doos was plastic luchtkussentjes(voor bescherming) die je keihard uit elkaar kan laten knallen en aangezien de koeler van de CPU nogal groot is, zat daar ook nog eens een paar meter Bubbeltjesplastic omheen xD
EDIT 2: zie nou dat er een gezicht op de doos van de processorkoeler(groen-gele doosje) zit!
Citaat van Tim. op 1 september 2010, 20:16Yamaha FS1 2RU
loopt ong 60 km/h
2de hands ofc komt uit 1982
Wat een geweldig ding man! UIt 1982... boeh dat is een jaar voor mijn geboorte!
Hoe ben je daar dan aan gekomen?
Gewoon van markplaats en even gekeken of die goed liep:)
Ik kan zelf niet goed sleutelen me paa werkte in brommerzaak dus hij weet er vanalles vanaf
hij loopt echt super:)
Yamaha FS1 2RU
loopt ong 60 km/h
2de hands ofc komt uit 1982
Wat een geweldig ding man! UIt 1982... boeh dat is een jaar voor mijn geboorte!
Hoe ben je daar dan aan gekomen?
Gewoon van markplaats en even gekeken of die goed liep:)
Ik kan zelf niet goed sleutelen me paa werkte in brommerzaak dus hij weet er vanalles vanaf
hij loopt echt super:)