do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 301 of 602Volgende

wat een humor hier HAHA  >:(;)

Uhh nou hij was nog heel vervolgens haal ik em eruit stop em in de ps3 en hij doet et niet meer.

Dus hoor een tikkent geluid. dus ik denk WTF is dat dan.. haal em eruit hele barst in die disk.

of et gebeurd is toen ie erin zat, of daarvoor al i dunno. voor de rest geen problemen gehad met andere spellen maar ik baal hard. 60 euro naar de kut.

zeg eens, volgens het plaatje is het een 360-spel, maar je propt m in een PS3? XD

ja zo snugger wask niet had ik niet door  :-[

Newb :P

t9cqx5.jpg

'nuff said :P

Prachtige pc Wimpy. Mooie onderdelen, kun je weer veel jaren mee vooruit op top niveau!

mooie pc! topper.

heb een nieuwe watch, big watch 52mm :D

article11706325.jpg

Chille spullen hoor Wimpy en Impy :D

Vette spulle Wimpy. Krijgen we hem ook werkend te zien :P

Nice Watch Impy.

Vette spulle Wimpy. Krijgen we hem ook werkend te zien :P

Nice Watch Impy.

zekers, ben nou ff bezig met W7 downloaden, zal t zo allemaal ff installeren ^^

EDIT: Was trouwens wel grappig, in de doos waar de monitor, het toetsenbord, de boxen, de muis en de lege dozen van de onderdelen in zaten, ongeveer de helft van die doos was plastic luchtkussentjes(voor bescherming) die je keihard uit elkaar kan laten knallen :D en aangezien de koeler van de CPU nogal groot is, zat daar ook nog eens een paar meter Bubbeltjesplastic omheen xD

EDIT 2: zie nou dat er een gezicht op de doos van de processorkoeler(groen-gele doosje) zit! :o

Yamaha FS1 2RU

loopt ong 60 km/h

2de hands ofc komt uit 1982

Wat een geweldig ding man! UIt 1982... boeh dat is een jaar voor mijn geboorte! :) Hoe ben je daar dan aan gekomen?

Gewoon van markplaats en even gekeken of die goed liep:)

Ik kan zelf niet goed sleutelen me paa werkte in brommerzaak dus hij weet er vanalles vanaf

hij loopt echt super:)

VorigePage 301 of 602Volgende