do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 302 of 602Volgende

Ik zie het! Zit dat ook op het doosje of is dat het licht? (Of misschien wel een geest, ooeehhh xD)

Ik zie het! Zit dat ook op het doosje of is dat het licht? (Of misschien wel een geest, ooeehhh xD)

het is de geest van m'n overleden hamster! :o

no srsly, het is het licht

Freitag iPad hoes! Voor degenen die het merk niet kennen, de tassen, sleeves en cases worden gemaakt van GEBRUIKTE vrachtwagenzeilen, autogordels en fietsbanden. Onverwoestbaar! Ze hebben ze ook voor iPhones en MacBooks.

Foto gemaakt met iPhone, betere volgt nog!

imageoj.jpg

Een collega op me stage had zijn iPad ontvangen, met een hoesje van €40(!!) euro. :-[ Heb er even mee gespeeld en het is een leuke gadget. Touchen gaat heel soepel, net als bij Android en andere apple gadgets. Zou er persoonlijk geen kopen want ik heb het niet echt nodig. Het is leuk om te showen maar voor de rest doe ik er weinig nuttigs mee. :P

Ik heb btw me tickets voor Walibi, ik ga er zondag met 3 vrienden heen, wordt een leuk dagje 8)

?src=Wehkamp%2F182136_pb_01&$2009artikelDetailVisualPortrait$

Zag 'm voor € 10 liggen en nam 't mee, waarschijnlijk ook Metro 2033 morgen halen voor ook 10.

chill voor een 10'tje. vindt bioshock eigenlijk niks aan maar das mijn mening :geheim:

Heb een nieuwe voeding en een videokaart.

G.jpg

G.jpg

Zie nu wel dat een m620 5 euro goedkoper was :(

Heb bioshock2 voor de xbox vind het niet zo leuk. Metro 2033 is leuker vind ik mijn menig :P

40-brand_krat_12_30_groot.gif

Yeah tripple kill I'm 16 years 8)

3 kratjes bier :P

Ohja, voor de rest nog 60 euro van vrienden, famillie kennisen enzo, ikea waardebon twv 50 euro van mijn pa zijn baas (ja hij geeft ook gelijk iets moois weg :P), Nivea mini pakketje; nivea energy  douchgel, anti irritation scheergel, dry impact deo, cool kick shampoo, en anti irritation aftershave balsum. Nivea energy gooi je in een drankje en krijg je een hoop energy, jaja dat is een keer wat adners als je lijf mee insmeren... :-[ Coolkick gebruik je als je even chagrijnig bent, krijg je een 'kick' van, en wordt je weer helemaal happy :) Anti irritation scheergel kun je bijvoorbeeld in je haar doen als je jeuk in je haar hebt, daarvoor heb heet het anti irritation. ^-^ Ben helemaal blij met me nieuwe nivea doosje :dans2:

Oh ik vergat de helft, waar is die edit knop :-[

Een fancontroller

[verwijderd door de beheerder]

40-brand_krat_12_30_groot.gif

Yeah tripple kill I'm 16 years 8)

3 kratjes bier :P

Ohja, voor de rest nog 60 euro van vrienden, famillie kennisen enzo, ikea waardebon twv 50 euro van mijn pa zijn baas (ja hij geeft ook gelijk iets moois weg :P), Nivea mini pakketje; nivea energy  douchgel, anti irritation scheergel, dry impact deo, cool kick shampoo, en anti irritation aftershave balsum. Nivea energy gooi je in een drankje en krijg je een hoop energy, jaja dat is een keer wat adners als je lijf mee insmeren... :-[ Coolkick gebruik je als je even chagrijnig bent, krijg je een 'kick' van, en wordt je weer helemaal happy :) Anti irritation scheergel kun je bijvoorbeeld in je haar doen als je jeuk in je haar hebt, daarvoor heb heet het anti irritation. ^-^ Ben helemaal blij met me nieuwe nivea doosje :dans2:

Oh ik vergat de helft, waar is die edit knop :-[

Lol op hyves staat dat je morgen jarig bent :P

Maar goed, GEFELICITEERD!  :celb:

VorigePage 302 of 602Volgende