Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Duken op 29 augustus 2010, 18:57Vind het juist een mooie paraplu. Ik had vroeger zo een N gamer abbo genomen met mijn nintendo game points.
Ik had liever die plu gehad. Ziet er strak uit en ik vind het juist netjes dat die letter zo in de plu vallen en niet rood zijn. Mooi ding!
Vind het juist een mooie paraplu. Ik had vroeger zo een N gamer abbo genomen met mijn nintendo game points.
Ik had liever die plu gehad. Ziet er strak uit en ik vind het juist netjes dat die letter zo in de plu vallen en niet rood zijn. Mooi ding!
Citaat van stefjuh op 30 augustus 2010, 11:54Van mijn zwager mooie sony in-ears gehad :
ze werken goed in combinatie met mijn htc!
gr Stef
Van mijn zwager mooie sony in-ears gehad : ze werken goed in combinatie met mijn htc!
gr Stef
Citaat van Demo op 30 augustus 2010, 14:01Van mijn zwager mooie sony in-ears gehad :
[pic]
gr Stef
Ik heb in-ears van Sennheiser, setje van van slechts 23 euro, maar er zit meer bas in dan de koptelefoon bij m'n vader z'n pc
jammer genoeg doet het rechter oortje het niet meer, maar dat komt omdat ik er altijd mee zit te zwaaien
en [A]duken: Ik vind m niet lelijk ofzo, gewoon wat dom dat je er zo lang op moet wachten
EDIT: Kheb een nieuw computer-scherm, een Samsung SyncMaster 152v
mijn vader heeft m gratis van z'n werk meegenomen, ze hadden er 1 te veel
sorry voor slechte kwaliteit van de foto's, ze zijn met de webcam van m'n laptop gemaakt
plaatje 1: voorkant, uit
plaatje 2: Achterkant
plaatje 3: voorkant, aan, met het schermpje van de software van de webcam van m'n laptop
plaatje 4: Voorkant, aan, met dit topic
[verwijderd door de beheerder]
Van mijn zwager mooie sony in-ears gehad :
[pic]
gr Stef
Ik heb in-ears van Sennheiser, setje van van slechts 23 euro, maar er zit meer bas in dan de koptelefoon bij m'n vader z'n pc jammer genoeg doet het rechter oortje het niet meer, maar dat komt omdat ik er altijd mee zit te zwaaien
en [A]duken: Ik vind m niet lelijk ofzo, gewoon wat dom dat je er zo lang op moet wachten
EDIT: Kheb een nieuw computer-scherm, een Samsung SyncMaster 152v mijn vader heeft m gratis van z'n werk meegenomen, ze hadden er 1 te veel
sorry voor slechte kwaliteit van de foto's, ze zijn met de webcam van m'n laptop gemaakt
plaatje 1: voorkant, uit
plaatje 2: Achterkant
plaatje 3: voorkant, aan, met het schermpje van de software van de webcam van m'n laptop
plaatje 4: Voorkant, aan, met dit topic
[verwijderd door de beheerder]
Citaat van Rikkert. op 31 augustus 2010, 20:28Leuk spel. Heb het gedownload voor de xbox 360 en 3 tot 4 dagen de hele dag gamen en je hebt hem uitgespeeld. Super spel en mooie verhaallijn.
Leuk spel. Heb het gedownload voor de xbox 360 en 3 tot 4 dagen de hele dag gamen en je hebt hem uitgespeeld. Super spel en mooie verhaallijn.
Citaat van William op 31 augustus 2010, 21:02Sorry, maar ik zit hier ff te lachen achter men pc. Hoe breek je nou de dvd (zal wss bluray zijn) van RDr xD xD
Sorry, maar ik zit hier ff te lachen achter men pc. Hoe breek je nou de dvd (zal wss bluray zijn) van RDr xD xD
Citaat van los-cuentos op 31 augustus 2010, 21:04thah xD bizar
thah xD bizar
Citaat van Demo op 31 augustus 2010, 21:15was hij al kapot toen je het doosje open deed of daarna pas? en het is idd nogal grappig ^^
was hij al kapot toen je het doosje open deed of daarna pas? en het is idd nogal grappig ^^
Citaat van Pctje op 31 augustus 2010, 21:39wat een humor hier HAHA >
Uhh nou hij was nog heel vervolgens haal ik em eruit stop em in de ps3 en hij doet et niet meer.
Dus hoor een tikkent geluid. dus ik denk WTF is dat dan.. haal em eruit hele barst in die disk.
of et gebeurd is toen ie erin zat, of daarvoor al i dunno. voor de rest geen problemen gehad met andere spellen maar ik baal hard. 60 euro naar de kut.
wat een humor hier HAHA >
Uhh nou hij was nog heel vervolgens haal ik em eruit stop em in de ps3 en hij doet et niet meer.
Dus hoor een tikkent geluid. dus ik denk WTF is dat dan.. haal em eruit hele barst in die disk.
of et gebeurd is toen ie erin zat, of daarvoor al i dunno. voor de rest geen problemen gehad met andere spellen maar ik baal hard. 60 euro naar de kut.