Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Wous op 26 augustus 2010, 14:58Even wat patsen van de afgelopen tijd inhalen:
Eathspek tas voor het nieuwe schooljaar en m'n vervolg opleiding
12 rekbare kaften, nooit meer boekenkaften jeuj!
EathSpek?
Die Rekbare kaften heb ik ook!(A) zijn echt handig, XD
Even wat patsen van de afgelopen tijd inhalen:
Eathspek tas voor het nieuwe schooljaar en m'n vervolg opleiding
12 rekbare kaften, nooit meer boekenkaften jeuj!
EathSpek?
Die Rekbare kaften heb ik ook!(A) zijn echt handig, XD
Citaat van Duken op 26 augustus 2010, 15:21Zo Robin! Dat is even lekker het nieuwe schooljaar in!
Maar die boekenkaften vind ik nog wel het geweldigst! Ik heb me echt jaren lopen emmeren met papier en plakband voor het "verplichte" kaften. Wat een klote werk.
Zo Robin! Dat is even lekker het nieuwe schooljaar in!
Maar die boekenkaften vind ik nog wel het geweldigst! Ik heb me echt jaren lopen emmeren met papier en plakband voor het "verplichte" kaften. Wat een klote werk.
Citaat van Schaapje op 26 augustus 2010, 15:37die rekbare kaften zijn wel duur of niet?
Mijn nieuwe pronkstuk:
Deze gisteren op de rommelmarkt gekocht:
die rekbare kaften zijn wel duur of niet?
Mijn nieuwe pronkstuk:
Deze gisteren op de rommelmarkt gekocht:
Citaat van Wous op 26 augustus 2010, 15:48nee hoor valt best mee je kunt ze jaren gebruiken uiteindelijk ben je volgens mij nog goedkoper uit ook xD
nee hoor valt best mee je kunt ze jaren gebruiken uiteindelijk ben je volgens mij nog goedkoper uit ook xD
Citaat van Zombymario op 28 augustus 2010, 16:47Vandaag besteld bij Nintendo voor 3000 sterren, moet wel 8 weken wachten tot die er is:
En nog 2 achtergronden voor me zusje van Nintendogs en Peach (alle 2 voor 50 sterren)
En nog een Nintendo Point Card voor 400 sterren.
Vandaag besteld bij Nintendo voor 3000 sterren, moet wel 8 weken wachten tot die er is:
En nog 2 achtergronden voor me zusje van Nintendogs en Peach (alle 2 voor 50 sterren)
En nog een Nintendo Point Card voor 400 sterren.
Citaat van Demo op 28 augustus 2010, 22:398 weken wachten op een stukje stof en ijzer met een iets lichter logo van nintendo erop? sorry hoor, maar daar zie ik het nut niet van in....
8 weken wachten op een stukje stof en ijzer met een iets lichter logo van nintendo erop? sorry hoor, maar daar zie ik het nut niet van in....
Citaat van Zombymario op 29 augustus 2010, 08:21Ja, maar ik had iets van 3500 sterren en die gaan eind augustus op. Ik vond het zonde als me sterren weggingen dus heb deze paraplu en andere dingen besteld. Dit was het enigste wat ik leuk vind en nuttig
Ja, maar ik had iets van 3500 sterren en die gaan eind augustus op. Ik vond het zonde als me sterren weggingen dus heb deze paraplu en andere dingen besteld. Dit was het enigste wat ik leuk vind en nuttig