Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Marciej123 op 17 juli 2010, 19:30haha erg leuk!!
Altijd grappig om een kat achter een laser aan te laten lopen, onze kat is te lam en best wel op leeftijd dus die doet dat bijna niet meer
haha erg leuk!!
Altijd grappig om een kat achter een laser aan te laten lopen, onze kat is te lam en best wel op leeftijd dus die doet dat bijna niet meer
Citaat van Freddytje op 17 juli 2010, 20:16Haha leuk Headshot
. Maar uh, je poes moet wel uitkijken waar die loopt lolol. Op t begin rent die tegen de kast (?) aan ;D
Maar laserlampje werkt nog steeds goed? Want misschien ga ik er dan ook een paar kopen
Haha leuk Headshot . Maar uh, je poes moet wel uitkijken waar die loopt lolol. Op t begin rent die tegen de kast (?) aan ;D
Maar laserlampje werkt nog steeds goed? Want misschien ga ik er dan ook een paar kopen
Citaat van William op 17 juli 2010, 21:17Haha leuk Headshot
. Maar uh, je poes moet wel uitkijken waar die loopt lolol. Op t begin rent die tegen de kast (?) aan ;D
Haha
Ja die laserlampjes werken perfect, heb er totaal al 15 binnen en er was maar 1 die niet werkte.
T is wel de moeite waard, heb er ook wat van verkocht op school.
Haha leuk Headshot
Haha
Ja die laserlampjes werken perfect, heb er totaal al 15 binnen en er was maar 1 die niet werkte. T is wel de moeite waard, heb er ook wat van verkocht op school.
Citaat van Freddytje op 17 juli 2010, 22:23Haha oke dan zal ik ook wel even gaan kijken
Hopelijk werken ze op langere duur ook nog. Welke heb je precies?
Haha oke dan zal ik ook wel even gaan kijken Hopelijk werken ze op langere duur ook nog. Welke heb je precies?
Citaat van William op 17 juli 2010, 22:28http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.51
niet duur, werken goed
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.51
niet duur, werken goed
Citaat van Freddytje op 17 juli 2010, 22:34Oke;) Schijnen ze een beetje ver? Maar ik weet nog niet zeker of ik ze ga kopen want eigenlijk heb je er geen kloot aan ;D Alleen beetje op leraren schijnen :cool2:
Oke;) Schijnen ze een beetje ver? Maar ik weet nog niet zeker of ik ze ga kopen want eigenlijk heb je er geen kloot aan ;D Alleen beetje op leraren schijnen :cool2:
Citaat van William op 17 juli 2010, 22:56Ze schijnen best ver ja.
T is wel leuk om de leraren er mee te irriteren, hier wordt 't dan gelijk in beslag genomen. :/
Ze schijnen best ver ja.
T is wel leuk om de leraren er mee te irriteren, hier wordt 't dan gelijk in beslag genomen. :/
Citaat van Freddytje op 17 juli 2010, 23:15Haha hier waarschijnlijk ook. Meteen ook nablijven (gok ik
) maar ik kijk nog wel ff of ik ze ga kopen. Is wel lachen om mee te klooien af en toe. Ik ga (heeel) missschien ook een BB gun kopen (maar daar zijn mn ouders niet zo blij mee dus ik denk niet dat die vlieger opgaat
)
Haha hier waarschijnlijk ook. Meteen ook nablijven (gok ik ) maar ik kijk nog wel ff of ik ze ga kopen. Is wel lachen om mee te klooien af en toe. Ik ga (heeel) missschien ook een BB gun kopen (maar daar zijn mn ouders niet zo blij mee dus ik denk niet dat die vlieger opgaat
)
Citaat van William op 18 juli 2010, 13:03@ DukeN het werkt zeker fijn om vanaf de bank (of bed) eventjes te internetten, mail te lezen.
Duken.nl zietmer uit alsof het gebouwd is voor iPad formaat
@ Jeroen Moet je zeker doen, lekker een Caramel Frappucino wanneer het 30 graden is buiten!
@ DukeN het werkt zeker fijn om vanaf de bank (of bed) eventjes te internetten, mail te lezen.
Duken.nl zietmer uit alsof het gebouwd is voor iPad formaat
@ Jeroen Moet je zeker doen, lekker een Caramel Frappucino wanneer het 30 graden is buiten!