do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 282 of 602Volgende

Die zijn cker lekker :D

Chocolade sigaretten zijn ook dmn lekker, ben dat merk vergeten maar na 1 hijsje proef je al op je  lippen helemaal chocola :P

Klopt, ik had overwogen om die ook te kopen. Die zijn van Black Devil (grijs pakje, je hebt ook zwart maar dat zijn vanille sigaretten) en kosten beide €4,60 geloof ik. Die sigaren zijn €1,40 en dan heb je 5 stuks. :P

r8scu8.jpg

Mijn hand is gespot ;D was echt leuk!!!

Gespot? Op FaceBook ofzo?

Voor de mensen die het niet begrijpen, Stef is mee geweest op ons tripje zum Deutschland

rechts naast de ipad doos zie je mijn hand:P

en en? Hoe bevalt de iPad? Werkt het fijn en snel om vanaf de bank te internetten?

ik ben ook een paar weken terug met een ipad zitten klooie maar daar blijft het ook bij. verder best nutteloos. te groot om muziek mee te luisteren en ja boeken lezen dat is ook niet mijn dus.

nutteloos is hij zeker niet, ik heb hem natuurlijk ook even in mijn handen gehad en de ervaring op internet is zoveel mooier leuker dan dat je achter je schermpje zit. Zoals steve jobs al zei "het voelt alsof je internet in je handen houd" en dat is echt zo.

gr Stef

We hebben een nieuwe poes :D

1023434811_5_rwHT.jpeg

Aaaaa wat lief! Poesjes zijn altijd lief! Kom maar op met een filmpje dat hij achter een laserlampje rent!!!

Haha goed plan, dat ga ik straks even proberen! :P

Ohja nog een betere foto:

1023477497_5_Ul_0.jpeg

Edit:

Filmpje is er :P Hij gaat er blijkbaar wel achteraan.

Ik plaats morgen nog wel even een filmpje, deze is niet zo duidelijk. ;D

Kat achter lasertje aan

VorigePage 282 of 602Volgende