Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 16 juli 2010, 19:21Die zijn cker lekker
Chocolade sigaretten zijn ook dmn lekker, ben dat merk vergeten maar na 1 hijsje proef je al op je lippen helemaal chocola
Klopt, ik had overwogen om die ook te kopen. Die zijn van Black Devil (grijs pakje, je hebt ook zwart maar dat zijn vanille sigaretten) en kosten beide €4,60 geloof ik. Die sigaren zijn €1,40 en dan heb je 5 stuks.
Die zijn cker lekker
Chocolade sigaretten zijn ook dmn lekker, ben dat merk vergeten maar na 1 hijsje proef je al op je lippen helemaal chocola
Klopt, ik had overwogen om die ook te kopen. Die zijn van Black Devil (grijs pakje, je hebt ook zwart maar dat zijn vanille sigaretten) en kosten beide €4,60 geloof ik. Die sigaren zijn €1,40 en dan heb je 5 stuks.
Citaat van William op 16 juli 2010, 21:47Gespot? Op FaceBook ofzo?
Voor de mensen die het niet begrijpen, Stef is mee geweest op ons tripje zum Deutschland
Gespot? Op FaceBook ofzo?
Voor de mensen die het niet begrijpen, Stef is mee geweest op ons tripje zum Deutschland
Citaat van William op 17 juli 2010, 11:46ik ben ook een paar weken terug met een ipad zitten klooie maar daar blijft het ook bij. verder best nutteloos. te groot om muziek mee te luisteren en ja boeken lezen dat is ook niet mijn dus.
ik ben ook een paar weken terug met een ipad zitten klooie maar daar blijft het ook bij. verder best nutteloos. te groot om muziek mee te luisteren en ja boeken lezen dat is ook niet mijn dus.
Citaat van stefjuh op 17 juli 2010, 14:31nutteloos is hij zeker niet, ik heb hem natuurlijk ook even in mijn handen gehad en de ervaring op internet is zoveel mooier leuker dan dat je achter je schermpje zit. Zoals steve jobs al zei "het voelt alsof je internet in je handen houd" en dat is echt zo.
gr Stef
nutteloos is hij zeker niet, ik heb hem natuurlijk ook even in mijn handen gehad en de ervaring op internet is zoveel mooier leuker dan dat je achter je schermpje zit. Zoals steve jobs al zei "het voelt alsof je internet in je handen houd" en dat is echt zo.
gr Stef
Citaat van Duken op 17 juli 2010, 18:44Aaaaa wat lief! Poesjes zijn altijd lief! Kom maar op met een filmpje dat hij achter een laserlampje rent!!!
Aaaaa wat lief! Poesjes zijn altijd lief! Kom maar op met een filmpje dat hij achter een laserlampje rent!!!
Citaat van William op 17 juli 2010, 19:13Haha goed plan, dat ga ik straks even proberen!
Ohja nog een betere foto:
Edit:
Filmpje is er
Hij gaat er blijkbaar wel achteraan.
Ik plaats morgen nog wel even een filmpje, deze is niet zo duidelijk. ;D
Haha goed plan, dat ga ik straks even proberen!
Ohja nog een betere foto:
Edit:
Filmpje is er Hij gaat er blijkbaar wel achteraan.
Ik plaats morgen nog wel even een filmpje, deze is niet zo duidelijk. ;D