Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Duken op 18 juli 2010, 17:49Hahah geweldig ! Die poes rent als een dolle achter die laser aan. Daar kan ik echt uren naar kijken
Hahah geweldig ! Die poes rent als een dolle achter die laser aan. Daar kan ik echt uren naar kijken
Citaat van Freddytje op 18 juli 2010, 20:33Leuk Headshot! Btw, hoe oud is je poes ze ziet er nog jong uit (ik gok op een jaartje of 2 en ik ben iig geen goede gokker. Maar wie weet
)
Leuk Headshot! Btw, hoe oud is je poes ze ziet er nog jong uit (ik gok op een jaartje of 2 en ik ben iig geen goede gokker. Maar wie weet )
Citaat van William op 18 juli 2010, 21:10Ongeveer 1 jaartje
Ze speelt wel veel, en telkens gaat ze ook voor me beeldscherm zitten en dat is wel heel irritant. :s
Ongeveer 1 jaartje
Ze speelt wel veel, en telkens gaat ze ook voor me beeldscherm zitten en dat is wel heel irritant. :s
Citaat van Freddytje op 18 juli 2010, 21:17Haha leuk beest Headshot
Ja kittens spelen heeeel veel dat is ook het leuke aan een kat of poes ze spelen een hoop
.
Ja lijkt me ook redelijk irritant ben je net bezig met je 20 killstreak gaat je poes voor t beeld zitten en ga je dood ;D
Haha leuk beest Headshot
Ja kittens spelen heeeel veel dat is ook het leuke aan een kat of poes ze spelen een hoop .
Ja lijkt me ook redelijk irritant ben je net bezig met je 20 killstreak gaat je poes voor t beeld zitten en ga je dood ;D
Citaat van William op 18 juli 2010, 22:00Bedankt.
Ik heb ook een silicone dinges gekocht voor om de PS3 controller op DX.
Was maar €2,40 ongeveer.
Als het goed bevalt koop ik nog een voor me tweede controller.
Bedankt.
Ik heb ook een silicone dinges gekocht voor om de PS3 controller op DX.
Was maar €2,40 ongeveer. Als het goed bevalt koop ik nog een voor me tweede controller.
Citaat van C.K7 op 18 juli 2010, 22:36
Nice me buurjongen heeft een Ipad voor 12 euro gewonnen op de kermis en vraag me niet hoe!
maar 12 euro voor een Ipad
Nice me buurjongen heeft een Ipad voor 12 euro gewonnen op de kermis en vraag me niet hoe!
maar 12 euro voor een Ipad
Citaat van Rikkert. op 19 juli 2010, 08:4912 euro
Als dat bij ons op de kermis is heb ik pech want wij zijn dan weg
Heb zelf helaas nog nooit een iPad in handen gehad.
Verzonden vanaf iPod touch.
12 euro
Als dat bij ons op de kermis is heb ik pech want wij zijn dan weg
Heb zelf helaas nog nooit een iPad in handen gehad.
Verzonden vanaf iPod touch.
Citaat van Freddytje op 19 juli 2010, 11:35Damn dat wil ik ook wel
Als je bij ons op de kermis wat wint krijg je zo'n stom klote dingetje ;D
Damn dat wil ik ook wel Als je bij ons op de kermis wat wint krijg je zo'n stom klote dingetje ;D
Citaat van William op 19 juli 2010, 12:09Damn dat wil ik ook wel
Ja, zo'n laser lampje van 1,50 waarvoor je dus eigenlijk meer dan dat heb betaald...
Damn dat wil ik ook wel
Ja, zo'n laser lampje van 1,50 waarvoor je dus eigenlijk meer dan dat heb betaald...