do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 284 of 602Volgende

Hahah geweldig ! Die poes rent als een dolle achter die laser aan. Daar kan ik echt uren naar kijken :)

Haha, ik heb een duidelijker filmpje. :P

Even uploaden:

Leuk Headshot! Btw, hoe oud is je poes ze ziet er nog jong uit (ik gok op een jaartje of 2 en ik ben iig geen goede gokker. Maar wie weet :D)

Ongeveer 1 jaartje :)

Ze speelt wel veel, en telkens gaat ze ook voor me beeldscherm zitten en dat is wel heel irritant.  :s

Haha leuk beest Headshot ;)

Ja kittens spelen heeeel veel dat is ook  het leuke aan een kat of poes ze spelen een hoop :) .

Ja lijkt me ook redelijk irritant ben je net bezig met je 20 killstreak gaat je poes voor t beeld zitten en ga je dood ;D

Bedankt. :P

Ik heb ook een silicone dinges gekocht voor om de PS3 controller op DX. :P

Was maar €2,40 ongeveer. :P Als het goed bevalt koop ik nog een voor me tweede controller.

r8scu8.jpg

Nice me buurjongen heeft een Ipad voor 12 euro gewonnen op de kermis en vraag me niet hoe!

maar 12 euro voor een Ipad :o

12 euro  :o

Als dat bij ons op de kermis is heb ik pech want wij zijn dan weg :(:P

Heb zelf helaas nog nooit een iPad in handen gehad.

Verzonden vanaf iPod touch.

Damn dat wil ik ook wel :) Als je bij ons op de kermis wat wint krijg je zo'n stom klote dingetje ;D

Damn dat wil ik ook wel :) Als je bij ons op de kermis wat wint krijg je zo'n stom klote dingetje ;D

Ja, zo'n laser lampje van 1,50 waarvoor je dus eigenlijk meer dan dat heb betaald... :P

VorigePage 284 of 602Volgende