vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 268 of 602Volgende

Ik kom kijken als ik klaar ben met werken Stef!

Heb vandaag een motor gekocht, honda cb600f hornet bouwjaar 2005. Ik ga alleen nog dat scherm bij me km teller er af halen of er een zwarte op zetten

2010-06-19100254.jpg

ik heb bij mediamarkt een creative fatal1ty gaming headset hs-1000 gekocht

100330_creative-fatality-usb-gaming-headset-hs-1000-main.jpg

cfatalusb.jpg

Super vet Kaasbroodje! Ga je deze zomer lekker touren? :)

Zeker 2 juli ga ik een weekend naar Duitsland toe volgende week komt me navigatie systeem binnen dus die ga ik ook meteen even uitproberen

Zeker 2 juli ga ik een weekend naar Duitsland toe volgende week komt me navigatie systeem binnen dus die ga ik ook meteen even uitproberen

Geen kawasaki Ninja? Beetje jammer hoor kaas :o Nee grapje hoor, mooie ride, hopelijk lekker weer deze zomer :D

Nice hoor! :P Leuk dat je naar Duitsland gaat, want daar kun je natuurlijk een lekkere mooie snelheid maken. :) Daar zijn de Duitse wegen voor. :P

Nou niet overal hoor :P

ik heb vorig jaar nog in Duitsland 29 km te hard gereden op de autobahn.

Gelukkig zijn de boetes goedkoper, was maar 75 euro kwijt.

Nice hoor! :P Leuk dat je naar Duitsland gaat, want daar kun je natuurlijk een lekkere mooie snelheid maken. :) Daar zijn de Duitse wegen voor. :P

We gaan niet naar de autobahn als je met de motor weg ben is het veel leuker om door de bergen te slingeren

Waar ga je naar toe in Duitsland?

VorigePage 268 of 602Volgende