Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 19 juni 2010, 11:59Heb vandaag een motor gekocht, honda cb600f hornet bouwjaar 2005. Ik ga alleen nog dat scherm bij me km teller er af halen of er een zwarte op zetten
Heb vandaag een motor gekocht, honda cb600f hornet bouwjaar 2005. Ik ga alleen nog dat scherm bij me km teller er af halen of er een zwarte op zetten
Citaat van William op 19 juni 2010, 18:29Zeker 2 juli ga ik een weekend naar Duitsland toe volgende week komt me navigatie systeem binnen dus die ga ik ook meteen even uitproberen
Zeker 2 juli ga ik een weekend naar Duitsland toe volgende week komt me navigatie systeem binnen dus die ga ik ook meteen even uitproberen
Citaat van Freddytje op 19 juni 2010, 20:50Zeker 2 juli ga ik een weekend naar Duitsland toe volgende week komt me navigatie systeem binnen dus die ga ik ook meteen even uitproberen
Geen kawasaki Ninja? Beetje jammer hoor kaas
Nee grapje hoor, mooie ride, hopelijk lekker weer deze zomer
Zeker 2 juli ga ik een weekend naar Duitsland toe volgende week komt me navigatie systeem binnen dus die ga ik ook meteen even uitproberen
Geen kawasaki Ninja? Beetje jammer hoor kaas Nee grapje hoor, mooie ride, hopelijk lekker weer deze zomer
Citaat van William op 19 juni 2010, 21:53Zeker 2 juli ga ik een weekend naar Duitsland toe volgende week komt me navigatie systeem binnen dus die ga ik ook meteen even uitproberen
Nice hoor!
Leuk dat je naar Duitsland gaat, want daar kun je natuurlijk een lekkere mooie snelheid maken.
Daar zijn de Duitse wegen voor.
Nice hoor! Leuk dat je naar Duitsland gaat, want daar kun je natuurlijk een lekkere mooie snelheid maken.
Citaat van Erwin. op 19 juni 2010, 22:18Nou niet overal hoor
ik heb vorig jaar nog in Duitsland 29 km te hard gereden op de autobahn.
Gelukkig zijn de boetes goedkoper, was maar 75 euro kwijt.
Nou niet overal hoor
ik heb vorig jaar nog in Duitsland 29 km te hard gereden op de autobahn.
Gelukkig zijn de boetes goedkoper, was maar 75 euro kwijt.
Citaat van William op 19 juni 2010, 22:48Zeker 2 juli ga ik een weekend naar Duitsland toe volgende week komt me navigatie systeem binnen dus die ga ik ook meteen even uitproberen
Nice hoor!
Leuk dat je naar Duitsland gaat, want daar kun je natuurlijk een lekkere mooie snelheid maken.
We gaan niet naar de autobahn als je met de motor weg ben is het veel leuker om door de bergen te slingeren
Nice hoor!
We gaan niet naar de autobahn als je met de motor weg ben is het veel leuker om door de bergen te slingeren