Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Rikkert. op 17 juni 2010, 18:47Bij de Media Markt voor € 69,- ben heel erg te spreken over de kwaliteit! Echt een aanrader.
Is deze het zelfde als deze https://dixons.nl/artikel/7110462/APPLE_MA850G_A_hoofdtelefoon_met_microfoon of niet?
Hebben hellaas geen media markt in de buurt
Bij de Media Markt voor € 69,- ben heel erg te spreken over de kwaliteit! Echt een aanrader.
Is deze het zelfde als deze https://dixons.nl/artikel/7110462/APPLE_MA850G_A_hoofdtelefoon_met_microfoon of niet?
Hebben hellaas geen media markt in de buurt
Citaat van William op 17 juni 2010, 21:11Ja dat zijn ze. Vind het wel vreemd dat ze bij Dixons en Apple zelf € 79,- zijn en bij de MM maar € 69,-. Misschien kun je ze in de webshop van de MM kopen?!
@ Farid, dat is alleen bij aanbiedingen bij dingen als dit zijn het gewoon vastgestelde verkoopprijzen.
Ja dat zijn ze. Vind het wel vreemd dat ze bij Dixons en Apple zelf € 79,- zijn en bij de MM maar € 69,-. Misschien kun je ze in de webshop van de MM kopen?!
@ Farid, dat is alleen bij aanbiedingen bij dingen als dit zijn het gewoon vastgestelde verkoopprijzen.
Citaat van Tom op 18 juni 2010, 17:50Ik heb ook weer eens wat nieuws.
Nikon Micro 105mm f/2.8. Voor veel van mijn doelen inzetbaar + macro.
Ik heb ook weer eens wat nieuws. Nikon Micro 105mm f/2.8. Voor veel van mijn doelen inzetbaar + macro.
Citaat van Erwin. op 18 juni 2010, 22:01CI+ module ter voorbereiding op mijn tv die morgen komt
Die heb ik ook werken erg fijn geen extra kastje nodig ideaal
CI+ module ter voorbereiding op mijn tv die morgen komt
Die heb ik ook werken erg fijn geen extra kastje nodig ideaal
Citaat van William op 18 juni 2010, 22:57Ja klopt, werkt super wij hebben hem ook met Ziggo thuis.
Heb je in iedergeval dat kastje niet in zicht, dat is toch zo lelijk als je daar tegenaan moet kijken.
Ja klopt, werkt super wij hebben hem ook met Ziggo thuis.
Heb je in iedergeval dat kastje niet in zicht, dat is toch zo lelijk als je daar tegenaan moet kijken.
Citaat van Marciej123 op 19 juni 2010, 08:23Ja klopt, werkt super wij hebben hem ook met Ziggo thuis.
valt mee hoor
ik zal volgende week een foto maken van het geheel + tv enzo. valt bijna niet op O0
Ja klopt, werkt super wij hebben hem ook met Ziggo thuis.
valt mee hoor ik zal volgende week een foto maken van het geheel + tv enzo. valt bijna niet op O0