Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Freddytje op 20 juni 2010, 13:25Geen idee een vriend van me heeft geboekt samen met zijn pa
Ik ga weg maar weet niet waarheen. Normale mensen zouden dat vragen
Geen idee een vriend van me heeft geboekt samen met zijn pa
Ik ga weg maar weet niet waarheen. Normale mensen zouden dat vragen
Citaat van William op 20 juni 2010, 16:48Ik heb ook een nieuwe motorblok voor op me kart, daar heb ik een filmpje van gemaakt.
2takt 125cc (zegt eigenlijk niks)---> 40pk! en schakel. Dat ding heeft een huge trekkracht, en topsnelheid natuurlijk. Zo'n 170km/u op een groot circuit (circuit zandvoort bijvoorbeeld)
Ik ga er binnekort op rijden en ik weet niet wat me overkomt.
Ik heb ook een nieuwe motorblok voor op me kart, daar heb ik een filmpje van gemaakt.
2takt 125cc (zegt eigenlijk niks)---> 40pk! en schakel. Dat ding heeft een huge trekkracht, en topsnelheid natuurlijk. Zo'n 170km/u op een groot circuit (circuit zandvoort bijvoorbeeld)
Ik ga er binnekort op rijden en ik weet niet wat me overkomt.
Citaat van Pctje op 20 juni 2010, 17:15Vet ding headshot. Beter film je dat ook als je gaat rijden
Oja, wat ik me wel afvraag word je niet FUCKINGdoof van die herrie als je ernaast zit?
Vet ding headshot. Beter film je dat ook als je gaat rijden
Oja, wat ik me wel afvraag word je niet FUCKINGdoof van die herrie als je ernaast zit?
Citaat van Marciej123 op 20 juni 2010, 17:15vet headshot!
vet headshot!
Citaat van William op 20 juni 2010, 17:49Vet ding headshot. Beter film je dat ook als je gaat rijden
Wel als je er een kwartier bij staat ofzo.
Maar het valt mee...
Vet ding headshot. Beter film je dat ook als je gaat rijden
Wel als je er een kwartier bij staat ofzo. Maar het valt mee...
Citaat van William op 20 juni 2010, 19:36Morgen mijn TV gaan afhalen
Een Sony Bravia 81 cm.
HD ready (is voor op mijn kamer, vandaar geen full hd)
voor 299€
Morgen mijn TV gaan afhalen
Een Sony Bravia 81 cm.
HD ready (is voor op mijn kamer, vandaar geen full hd)
voor 299€
Citaat van William op 20 juni 2010, 20:12Dat is een koopje voor zo'n tv! 81 cm is ideaal voor op je kamer, en full hd is het beste om te gamen omdat er nog geen 1080p games zijn. op whipe-out na dan
Dat is een koopje voor zo'n tv! 81 cm is ideaal voor op je kamer, en full hd is het beste om te gamen omdat er nog geen 1080p games zijn. op whipe-out na dan