do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 207 of 602Volgende

maar wat het probleem met MAC is is dat je bijna niet erop kan gamen, Want alles is op windows gericht. (bijna alles). Daarom gebruik ik windows. :) Vindt het prima werken hierzo O0

Klopt hoewel de grote game die ik vaak speel: COD4 toch ook wel voor de mac is.

Is dat voor veel mensen een groot nadeel. Maar aan de andere kant snap ik de bedrijven die die games maken ook wel. Met windows games verkoop je veel meer en die game dan laten/maken voor de Mac is ook weer duurder. Maar dat is wel jammer.

M'n vader heeft sinds een maand ook een 21'5" Mac staan, heb er meer op gezeten dan op mn eigen PC sinds die tijd. Het gaat zó veel sneller dan Windows en ik vind het prettiger werken.

Hier is je commentaar Tom :P

Maar niks tegen Windows hoor, nog steeds een fijn besturingsysteem!

Ik ben trouwens niet voor of tegen Windows/Mac hoor, ze hebben allebei hun plus- en minpunten. :) Dingen als een iPhone zou ik echter nooit kopen, naar mijn mening is die zooi zwaar overprijsd alleen omdat er Apple op staat. Niet dat Archos zo extreem veel beter is, maar dan heb je in ieder geval wel een basisapparaat voor de helft van de prijs van een iPhone. De iTouch kan nog veel minder, maar kost hetzelfde.

Als ik 1500 euro had kocht ik:

Macbook

Als ik 600 euro had kocht ik:

laptop

Vind het meer een geldkwestie, Mac is qua prijs/kwaliteitsverhouding stukken duurder, maar ze zijn zo mooi. Ik zou eerst kijken naar prestaties, dan pas naar design.

Voor iets van 600 euro kun je ook een MacBook halen, al is dat dan 13,3". Probleem is dat de specs dan weer minder zijn als die van de Windows-based notebooks, dus om dat te compenseren moet je inderdaad naar het hogere segment kijken. Maar daar zijn ook weer betere Windows-based dingen te krijgen, dus uiteindelijk kom je toch in een vicieuze cirkel terecht.

Maak daar maar 900 euro van :P.

En trouwens, over de iPhone, je betaal idd voor het appeltje, maar die dingen werken gewoon zo fijn. Geen mobiel (touch) die daar tegen op kan (en nee, niet kwa specs, gewoon kwa touch 'nd feel).

Heb je een punt Robin, als je iPod Touch of iPhone gewent bent wil je nooit geen andere touch telefoon mee omdat het gewoon super soepel gaat!

[A] Bartjuhh dat is 1 van de die bekende dingen: Zit je eenmaal bij apple dan wil je niks anders meer.

Wie wil er nou Windows Mobile als die een IPhone heeft? :S

Zelf met de Macbook en een windows pc

Het voordeel van een iphone is: de meeste Touch telefoons gaan op drukgevoelig, En de iphone toch ook op warmte.. Want als je een samsung star kijkt ofzo, Daar moet je harder op drukken dan de iphone, Zoiets heb ik een keer iemand horen zeggen..

VorigePage 207 of 602Volgende