do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 206 of 602Volgende

Hier nog eentje! Werk sinds 2 maanden op een macbook, nou, Windows, die zien we nooit meer terug!

@Robin, Draai je ook nog bootcamp erbij?

Nee, eerlijk gezegd nog niet nodig gehad ;)

Mijn laatse aankoop: http://www.applenieuws.nl/wp-content/uploads/apple_imac_aluminium.jpg

Een imac 21,5 inch.

Ik heb helaas zelf geen foto (camera leeg ^^)

Maar ik ben er ontzettend tevreden mee jammergenoeg moet ik er ook nog windows op draaien (bootcamp) omdat iedereen nog op dat vreselijk windows werkt :( Sorry voor de windows fans hier.

Maar ik heb een beetje haat tegen microsoft en een voorliefde voor apple  ;)

Die hebben wij ook op school. Werkt erg lekker. Wou dat ik er geld voor had, anders stond er al eentje in mijn kamer maar helaas. Enjoy your apple!

:P

Mooi ding Oxside! Je bent dus een echte apple man? Helaas heb ik er zelf nog maar weinig mee gewerkt en ben daarom eigenlijk altijd een Windows man geweest. Toch gaat apple mij steeds meer aanspreken omdat ik ook steeds minder game. Maar goed, je kan samen met Robin vast wat leden naar apple trekken hier ;)

Ben altijd all een beetje anti windows geweest maar sinds dat ik ook daadwerkelijk de mac heb gekocht ben ik helemaal tegen windows. Het is alleen zo jammer dat veel applicaties die je voor windows hebt niet precies het zelfde voor de mac hebt. Je hebt vaak wel vervangende applicaties maar die werken toch niet altijd zoals je gewent bent op windows.

Maar ik heb een soort van oplossing:

Paralels Desktop 5 for Mac

Dat is eigenlijk een soort van Virtual PC van MS of Vmware. Alleen het beschikt over de Chohernce mode waardoor je Windows Vitueel draait maar het gevoel hebt alsof je een windows apllicatie draait op de mac. Als je daarover vragen hebt moet je maar ff een pm sturen.

Jaja, bla bla. Stelletje fanboys. :P Zowel Mac als Windows zijn te veeleisend, doe mij maar Linux. ;)

Nu verwacht ik héél veel commentaar.

[A] Tom: Als ik moet kiezen tussen Windows & Mac: dan wordt het een mac

maar als ik moet kiezen tussen Windows en Linux wordt het natuurlijk Linux.

Linux is toch voor de mensen die dagelijks een computer gebruiken dus de gewone comuter gebruikers onder ons toch wat ingewikkeld. Kijk maar even naar het instaleren van een progamaatje vaag moet je de Shell er bij halen. Door Ubuntu en openSuse is dit een stuk makkelijker geworden.

Maar welke linux istro draai jij als ik vragen mag?

P.S Ik draai ook Linux Mint 7 als ik C/C++ progamma's moet compilen voor linux

Ik draai helemaal geen Linux, ik heb het op Vista en W7 gehouden. ;) Ik ervaar totaal geen problemen met welk OS dan ook en als je alles goed inricht kun je naar mijn mening niet echt fouten maken. Zo nu en dan zie je wel eens problemen op Windows, maar ik heb daar al een jaar of 5 geen last meer van. Vroeger heb ik wel eens Ubuntu en Knoppix gedraaid, maar ben daar nu alweer een tijdje vanaf. Heb het niet meer echt nodig. :)

Kijk dat is het hem nou juist, het ligt eraan wat je met je computer doet.

Ik heb een iMac gekocht met als idee:

- Effiecient werken met Mac Os X

- Snelheid

- LED Beeldscherm.

En natuurlijk alle glimmende dingen die er in of aan zitten :)

VorigePage 206 of 602Volgende