do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 205 of 602Volgende

Mooi setje Farid!

Wat kostte die? :)

Was eerst bij Computerland langs gegaan hadden ze hem niet, had het toen gehaald voor 69 euro bij Paradigt in Amsterdam

Guitar%20Hero%205%20boxshot.jpg

Maar dan xbox versie.

Jeuj, een strat gitaar. Is de GH4 versie ook. :P Is er aan die gitaar nog iets verbeterd t.o.v. de eerdere versie, of is 't zo gebleven? Wel een mooi pakketje ofc, ik vind de setlist van GH5 beter dan van 4.

Eigenlijk wou ik de rockband gitaar. Heb daar toch wat betere dingen over gehoord. Hij is stiller en gaat minder snel kapot. Een vriend van mij heeft de metallica gitaar. En dat is precies dezelfde versie als die ik heb. En metallica kwam een beetje rond GH4 uit dus ik denk dat er weinig is veranderd. En het is idd een mooie Fender Stratocaster als ik me niet vergis.

Mooi ding wesley! Zelf ben ik erg fan van GH World tour, Maar GH5 is ook vet(heb welleens op de xbox gespeelt)

Nu eerst slapen :slaap: :zwaai:

een vriend van mij heeft dj hero das pas kickuuuh ;D

dat gitaar ziet er inderdaad erg goed uit. Me broer heeft die beatles rockband voor de 360 en daar zit ook een dik giraatje bij. Deze heeft zelfs op 2 plaatsen de "kleuren" knoppen omdat hij anders niet te gebruiken is voor de kleine spelers. Het voelt tenslotte een stuk beter aan om zo een "dikke" gitaar vast te houden idpv een klein plastic frummeltje.

Ziggo Alles-In-Een Extra. :D

50 Mbit/s Downsnelheid en 5 Mbit/s Upsnelheid.

Lekker snel downloaden. :D Haal nu nog maar 1,5 mb/s met mijn 20 Mbit/s abbo. ;)

een vriend van mij heeft dj hero das pas kickuuuh ;D

Heb ik ook ;). Is leuk om samen te doen met de gitaar uit Guitar Hero.

Mijn laatse aankoop: http://www.applenieuws.nl/wp-content/uploads/apple_imac_aluminium.jpg

Een imac 21,5 inch.

Ik heb helaas zelf geen foto (camera leeg ^^)

Maar ik ben er ontzettend tevreden mee jammergenoeg moet ik er ook nog windows op draaien (bootcamp) omdat iedereen nog op dat vreselijk windows werkt :( Sorry voor de windows fans hier.

Maar ik heb een beetje haat tegen microsoft en een voorliefde voor apple  ;)

VorigePage 205 of 602Volgende