do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 208 of 602Volgende

klopt iphone reageerd op warmte waarbij andere toestellen reageren op druk.

Maar weet niet waar je beter mee ben.

Zo heb ik eens een pioneer radio gehad voor in de auto die werkte ook op warmte, in de winter kon je niet eens een volgend nummer kiezen van je cd omdat die gewoonweg niet reageerde dan.

Maar andere telefoon merken kijken het af bij iphone en komen binnen kort ook met warmte touch screens.

Ja das wel balen in de winter, Heb er zelf ook wel last van gehad.. (kerst vakantie)

Maar 'k vindt het wel makkelijker want je hoeft veel minder "moeite' te doen..  :P

Heb net een nieuwe mp3 speler bestelt, iAudio Cowon S9 8 GB

iaudio-s9-8-gb-chrome-black.jpg

cowons9medium8.jpg

Geen mobiel (touch) die daar tegen op kan (en nee, niet kwa specs, gewoon kwa touch 'nd feel).

Niet van een telefoon misschien, maar probeer een Archos eens. :)

[A] kaasbroodje, mooi ding.

Waterdicht?

Weet niet of ik het al gepost had hier, maar we zijn nu aan het overstappen naar een nieuw internet-abbo.

Ziggo Alles-In-Een: 50 mbp/s down en 5 mbp/s up. :D

Weet niet of ik het al gepost had hier, maar we zijn nu aan het overstappen naar een nieuw internet-abbo.

Ziggo Alles-In-Een: 50 mbp/s down en 5 mbp/s up. :D

Kan je die snelheid bij jou wel krijgen? Meestal kan je niet hoger krijgen dan 20 mb/s

Hoezo zal het niet kunnen dan?

Hoezo zal het niet kunnen dan?

Je internet krijg je vaak van een kabel die meestal via de meterkast je huis in komt. Hoe verder je van een centrale af zit hoe slechter het signaal dus wordt dus hoe slomer het signaal wordt. Bij mij thuis is de max snelheid ongeveer 12mb/s. Dus ook al zullen we 50mb/s "kopen"hebben we nog steeds maar 12mb/s.

Alleen met glasvezel zou je 50mb/s kunnen halen maar er zijn nog weinig huizen die glasvezel hebben liggen.

Dat is toch alleen bij ADSL en niet bij de Kabel? maar alsnog dan zou je toch iets van 40/45 moeten halen?

VorigePage 208 of 602Volgende