Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 23 oktober 2009, 14:27Je moet nog even een weekje wachten om mij uit te dagen. Salaris word volgende week gestort en dan koop ik een nieuwe live kaart + powerline adapter.
Je moet nog even een weekje wachten om mij uit te dagen. Salaris word volgende week gestort en dan koop ik een nieuwe live kaart + powerline adapter.
Citaat van svenholtman op 23 oktober 2009, 14:47wij hebben thuis een nieuwe motorische aanwinst. Hij is weliswaar van mn broertje maar ow wat issie mooi.
zou d'r bijna naast gaan zitten kwijlen
op de achtergrond mijn eigen motor
[verwijderd door de beheerder]
wij hebben thuis een nieuwe motorische aanwinst. Hij is weliswaar van mn broertje maar ow wat issie mooi.
zou d'r bijna naast gaan zitten kwijlen
op de achtergrond mijn eigen motor
[verwijderd door de beheerder]
Citaat van Releases op 23 oktober 2009, 20:21Je bent medewerker bij een school denk ik zo, want als scholier is die duurder zo ver ik weet.
Je bent medewerker bij een school denk ik zo, want als scholier is die duurder zo ver ik weet.
Citaat van Releases op 23 oktober 2009, 20:48Haha nee mijn vader wel
Dat is mooi, zou je mij kunnen vertellen of je die versie ook op een kale hardeschijf kan installeren?
Ik zie namelijk alleen maar upgrade versies.
Normaliter moet je bij een upgrade versie een legale windows XP of Vista hebben staan wil dit werken.
Waren toen der tijd trucjes voor om dit te omzeilen, weet niet of dit ook al aanwezig is voor Windows 7.
Haha nee mijn vader wel
Dat is mooi, zou je mij kunnen vertellen of je die versie ook op een kale hardeschijf kan installeren?
Normaliter moet je bij een upgrade versie een legale windows XP of Vista hebben staan wil dit werken.
Waren toen der tijd trucjes voor om dit te omzeilen, weet niet of dit ook al aanwezig is voor Windows 7.
Citaat van Tom op 23 oktober 2009, 21:22Kun je er nog meer bestellen via je vader, of heb je een soort fair use policy? Anders zou ik er ook wel graag één willen. ^^
Kun je er nog meer bestellen via je vader, of heb je een soort fair use policy? Anders zou ik er ook wel graag één willen. ^^
Citaat van Sander op 24 oktober 2009, 10:49Haha nee mijn vader wel
Ik kon kiezen tussen Upgrade en Costum en ik heb voor costum gekozen. En dan krijg je het verhaal dat je oude Windows in een map wordt verplaatst. Maar volgens mij (denk ik) moet je ook gewoon een schone installatie kunnen uitvoeren. Maar ik weet het niet zeker want op de dvd staat: Pre-existing OS License Required.
Kun je er nog meer bestellen via je vader, of heb je een soort fair use policy? Anders zou ik er ook wel graag één willen. ^^
Ik kan van de Windows 7 Ultimate nederlands 32 bit niks meer bestellen (kan maar 1x)
Ik kan wel de 32 bit engelse Windows 7 ultimate bestellen.
Haha nee mijn vader wel
Ik kon kiezen tussen Upgrade en Costum en ik heb voor costum gekozen. En dan krijg je het verhaal dat je oude Windows in een map wordt verplaatst. Maar volgens mij (denk ik) moet je ook gewoon een schone installatie kunnen uitvoeren. Maar ik weet het niet zeker want op de dvd staat: Pre-existing OS License Required.
Ik kan van de Windows 7 Ultimate nederlands 32 bit niks meer bestellen (kan maar 1x)
Ik kan wel de 32 bit engelse Windows 7 ultimate bestellen.