Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Pctje op 18 oktober 2009, 20:13Dat zal wel een 70-200 L lens zijn ja.
Nu is 't nog de vraag of die met IS is en hoe groot zijn diafragma is.
Je hebt namelijk 4 L lenzen van 70-200mm: F2.8, F2.8 IS, F4.0 en F4.0 IS. De 17-85 is in ieder geval zeer nice, een gelijkwaardige staat ook op mijn verlanglijstje, maar die komt er voorlopig nog niet. Sowieso heeft je vader een nice setje, alles wat je nodig hebt denk ik zo. Of schiet ie vogels?
Hij heeft wel wat vogeltjes erop staan..
Maar hij doet liever landschappen.
Hij heeft IS ik dacht met f2.8..
ja die 17-85 is erg prettig die jat ik af en toe ff
Dat zal wel een 70-200 L lens zijn ja.
Nu is 't nog de vraag of die met IS is en hoe groot zijn diafragma is.
Je hebt namelijk 4 L lenzen van 70-200mm: F2.8, F2.8 IS, F4.0 en F4.0 IS. De 17-85 is in ieder geval zeer nice, een gelijkwaardige staat ook op mijn verlanglijstje, maar die komt er voorlopig nog niet. Sowieso heeft je vader een nice setje, alles wat je nodig hebt denk ik zo. Of schiet ie vogels?
Hij heeft wel wat vogeltjes erop staan..
Maar hij doet liever landschappen.
Hij heeft IS ik dacht met f2.8..
ja die 17-85 is erg prettig die jat ik af en toe ff
Citaat van Tom op 18 oktober 2009, 20:23Slurp!
Dan had ik ook wel een Canon (50D of 5D tweedehands) genomen, die lenzen zijn echt geniaal. Heeft 'ie ook nog een 85mm prime? Dan is 't setje wel af, behalve als je de groothoeklenzen nog gaat meetellen. Verkoopt ie de foto's ook? Ik zoek nog een goed adresje waarlangs ik eventueel ook kan gaan verkopen, lenzen zijn namelijk zo goedkoop niet.
O wacht, zullen we deze discussie voortzetten in het foto(grafie)topic?
Slurp! Dan had ik ook wel een Canon (50D of 5D tweedehands) genomen, die lenzen zijn echt geniaal. Heeft 'ie ook nog een 85mm prime? Dan is 't setje wel af, behalve als je de groothoeklenzen nog gaat meetellen. Verkoopt ie de foto's ook? Ik zoek nog een goed adresje waarlangs ik eventueel ook kan gaan verkopen, lenzen zijn namelijk zo goedkoop niet.
Citaat van Pctje op 18 oktober 2009, 20:26Slurp!
Dan had ik ook wel een Canon (50D of 5D tweedehands) genomen, die lenzen zijn echt geniaal. Heeft 'ie ook nog een 85mm prime? Dan is 't setje wel af, behalve als je de groothoeklenzen nog gaat meetellen. Verkoopt ie de foto's ook? Ik zoek nog een goed adresje waarlangs ik eventueel ook kan gaan verkopen, lenzen zijn namelijk zo goedkoop niet.
ja doen we! ik zal jouw post ff kopieren.
Slurp!
ja doen we! ik zal jouw post ff kopieren.
Citaat van William op 18 oktober 2009, 22:30GVD, wat ben ik weer jaloers op alle Forza 3 Rijders...
Ik heb geen console meer staan, ik hou me bij PC gamen. Ik heb geen tijd om er nog een console bij te houden. Maar Forza 3.... ik koop er bijna een 360 voor. Kunnen de Forza 3 rijders even aangeven dat het een bout game is en dat deze niet de moeite waard is? Dan slaap ik ook weer lekker
De Demo is echt ziek vet O0 En als ik zo naar de info en filmpjes kijk wordt de game echt zieker dan ziek O0
Ik ben nu de game aan het spelen zonder enig internet connectie. Dus kan geen dingen uploaden/downloaden/kopen jammer genoeg. Maar ik weet dat er in FORZA 2 er een hele grote community was die auto's deelde/verkochten.
GVD, wat ben ik weer jaloers op alle Forza 3 Rijders...
Ik heb geen console meer staan, ik hou me bij PC gamen. Ik heb geen tijd om er nog een console bij te houden. Maar Forza 3.... ik koop er bijna een 360 voor. Kunnen de Forza 3 rijders even aangeven dat het een bout game is en dat deze niet de moeite waard is? Dan slaap ik ook weer lekker
De Demo is echt ziek vet O0 En als ik zo naar de info en filmpjes kijk wordt de game echt zieker dan ziek O0
Ik ben nu de game aan het spelen zonder enig internet connectie. Dus kan geen dingen uploaden/downloaden/kopen jammer genoeg. Maar ik weet dat er in FORZA 2 er een hele grote community was die auto's deelde/verkochten.
Citaat van Marciej123 op 21 oktober 2009, 06:40'k heb een nieuwe hdd, 1.5 TB
het is een samsung story.
Haha. best leuk als je dit o.a voor je verjaardag krijgt ;D
Pics: (let niet op m'n 2mp camera :angel:)
en die laatste is van internet
Marciej123
[verwijderd door de beheerder]
'k heb een nieuwe hdd, 1.5 TB
het is een samsung story.
Haha. best leuk als je dit o.a voor je verjaardag krijgt ;D
Pics: (let niet op m'n 2mp camera :angel:)
en die laatste is van internet
Marciej123
[verwijderd door de beheerder]
Citaat van Farid. op 21 oktober 2009, 08:25Ik wist niet eens dat je 1.5tb HDD's had
Ik vind het wel jammer dat ze meestal een voeding in het stopcontact nodig hebben...
Ik wist niet eens dat je 1.5tb HDD's had
Ik vind het wel jammer dat ze meestal een voeding in het stopcontact nodig hebben...
Citaat van Marciej123 op 21 oktober 2009, 14:27Wist ik zelf ook nog niet eigenlijk
ja das wel balen maarja, het stopcontact zit er zegmaar 20 centimeter vandaan dus maakt niet zo heel veel uit;D
Wist ik zelf ook nog niet eigenlijk
ja das wel balen maarja, het stopcontact zit er zegmaar 20 centimeter vandaan dus maakt niet zo heel veel uit;D
Citaat van Farid. op 23 oktober 2009, 12:33Yes! Forza 3 binnen
Nu nog installeren op me xbox 360 z'n HD en dan spelen :cool2:
Kom maar op Wesley
Yes! Forza 3 binnen
Nu nog installeren op me xbox 360 z'n HD en dan spelen :cool2:
Kom maar op Wesley