vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 167 of 602Volgende

Dat zal wel een 70-200 L lens zijn ja. :) Nu is 't nog de vraag of die met IS is en hoe groot zijn diafragma is. :P Je hebt namelijk 4 L lenzen van 70-200mm: F2.8, F2.8 IS, F4.0 en F4.0 IS. De 17-85 is in ieder geval zeer nice, een gelijkwaardige staat ook op mijn verlanglijstje, maar die komt er voorlopig nog niet. Sowieso heeft je vader een nice setje, alles wat je nodig hebt denk ik zo. Of schiet ie vogels? :D

Nice wesley!

Ik heb ook een nieuw spel voor de PS3, 22 euro nieuw bij Media Markt.

(plaatje)

Was in de aanbieding, ik dacht laat ik mezelf eens een plezier doen. :)

Doen ze bij MediaMarkt moeilijk over dat je nog geen 18 bent? Of heb je je vader laten halen?

Hier in BoZ doen ze bij Mediamarkt wel moeilijk, bij de Music Store totaal niet!

Hey farid ik daag je uit ;) wanneer we hem beiden hebben :P.

Hey farid ik daag je uit ;) wanneer we hem beiden hebben :P.

Kom maar op  ::)

Heb wel al een weekje voorsprong haha. Net de ferrari california gekregen.

GVD, wat ben ik weer jaloers op alle Forza 3 Rijders...

Ik heb geen console meer staan, ik hou me bij PC gamen. Ik heb geen tijd om er nog een console bij te houden. Maar Forza 3.... ik koop er bijna een 360 voor. Kunnen de Forza 3 rijders even aangeven dat het een bout game is en dat deze niet de moeite waard is? Dan slaap ik ook weer lekker ;)

wat kopen er de laatste tijd veel mensen een PS3/X360

Ze zakken ook steeds meer in prijs idd.

GVD, wat ben ik weer jaloers op alle Forza 3 Rijders...

Ik heb geen console meer staan, ik hou me bij PC gamen. Ik heb geen tijd om er nog een console bij te houden. Maar Forza 3.... ik koop er bijna een 360 voor. Kunnen de Forza 3 rijders even aangeven dat het een bout game is en dat deze niet de moeite waard is? Dan slaap ik ook weer lekker ;)

De Demo is echt ziek vet  O0 En als ik zo naar de info en filmpjes kijk wordt de game echt zieker dan ziek  O0

VorigePage 167 of 602Volgende