Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Sander op 24 oktober 2009, 10:59Hm, Windows 7 64-bit Engels ook nog? Dan zou ik die graag van je kopen als dat nog kan.
Windows 7 64-bit Nederlands is wel mogelijk
Ik denk dat je die liever wilt.
Btw op de website staat dit:
Let op: wegens de enorme belangstelling is de 64-bitsversie tijdelijk uitverkocht. Je kunt bestellen, maar hou rekening met een langere levertijd
Hm, Windows 7 64-bit Engels ook nog? Dan zou ik die graag van je kopen als dat nog kan.
Windows 7 64-bit Nederlands is wel mogelijk
Ik denk dat je die liever wilt.
Btw op de website staat dit:
Let op: wegens de enorme belangstelling is de 64-bitsversie tijdelijk uitverkocht. Je kunt bestellen, maar hou rekening met een langere levertijd
Citaat van Tom op 24 oktober 2009, 11:09Jep, die zou ik inderdaad liever hebben.
Welke versie heb je zelf dan genomen? De langere levertijd is uiteraard niet erg, ik heb hem zeker niet dringend nodig en ik werk op het moment nog steeds op de RTM versie van Windows 7 Ultimate. Op mijn andere partitie staat nog steeds een gebroken versie van Vista (legaal overigens) die ik graag zou willen vervangen. Tot die tijd kan ik prima door met wat ik nu heb.
Als je hem echt wilt verkopen, kun je me dan een PM sturen met de informatie over hoeveel het voor mij kost en hoe ik hem dan hier krijg? Dank je wel.
Jep, die zou ik inderdaad liever hebben. Welke versie heb je zelf dan genomen? De langere levertijd is uiteraard niet erg, ik heb hem zeker niet dringend nodig en ik werk op het moment nog steeds op de RTM versie van Windows 7 Ultimate. Op mijn andere partitie staat nog steeds een gebroken versie van Vista (legaal overigens) die ik graag zou willen vervangen. Tot die tijd kan ik prima door met wat ik nu heb.
Als je hem echt wilt verkopen, kun je me dan een PM sturen met de informatie over hoeveel het voor mij kost en hoe ik hem dan hier krijg? Dank je wel.
Citaat van Sander op 25 oktober 2009, 13:54Is dat een ding waarmee je kan streamen ? En wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag ?
ik heb ook weer iets nieuws: €9,95
Ik werd helemaal gek van die Microsoft met dit product is niet legitiem !
Kreeg zowat om de 5 minuten een melding. Dus ik dacht laat ik dan Office ook maar kopen.
Is dat een ding waarmee je kan streamen ? En wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag ?
ik heb ook weer iets nieuws: €9,95
Ik werd helemaal gek van die Microsoft met dit product is niet legitiem !
Kreeg zowat om de 5 minuten een melding. Dus ik dacht laat ik dan Office ook maar kopen.
Citaat van Erwin. op 25 oktober 2009, 14:11mag ik vragen waar je die gekocht heb voor 10 euro ?
mijn moeder moet namelijk nog een office hebben
mag ik vragen waar je die gekocht heb voor 10 euro ?
mijn moeder moet namelijk nog een office hebben
Citaat van Pctje op 25 oktober 2009, 16:27Best mooi :cool2:
Maar het lijkt alsof hij scheef staat?? :-[
staat ie ook ik kan het beeld draaien ten opzichte van de voet..
En hij staan in een hoek van de kamer dus dan kan ik nog eredivisielive kyken achter de pc als ie zo staat
Hij support ook usb.. gewoon filmpje op usb en klaar niks branden haha
Best mooi :cool2:
Maar het lijkt alsof hij scheef staat?? :-[
staat ie ook ik kan het beeld draaien ten opzichte van de voet..
En hij staan in een hoek van de kamer dus dan kan ik nog eredivisielive kyken achter de pc als ie zo staat
Hij support ook usb.. gewoon filmpje op usb en klaar niks branden haha