Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Heisenberg op 1 september 2009, 13:49Met die videokaart? Dat geloof ik niet. Wat voor resolutie dan wel niet? 1024 x 768 ofzo?
Met die videokaart? Dat geloof ik niet. Wat voor resolutie dan wel niet? 1024 x 768 ofzo?
Citaat van anoniemaccount4457 op 1 september 2009, 19:00volgens mij iets als 13...x...
ben ik ff vergeten en zit nu op laptop
volgens mij iets als 13...x...
ben ik ff vergeten en zit nu op laptop
Citaat van Tom op 1 september 2009, 22:10Ach, daar komt het gebruikelijke verhaal van de korting weer. Ik kan ook zeggen dat ik je korting geef, het is maar ten opzichte van welke prijs je het bekijkt. Dat is juist waarom adviesprijzen vaak zo hoog zijn. Ik zou voorzichtig omgaan met dat soort uitspraken.
@pctje: dat was ook een redelijk ironische opmerking.
Ach, daar komt het gebruikelijke verhaal van de korting weer. Ik kan ook zeggen dat ik je korting geef, het is maar ten opzichte van welke prijs je het bekijkt. Dat is juist waarom adviesprijzen vaak zo hoog zijn. Ik zou voorzichtig omgaan met dat soort uitspraken.
@pctje: dat was ook een redelijk ironische opmerking.
Citaat van los-cuentos op 3 september 2009, 18:37heb nieuwe externe hdd van 1tb
voor maar 72€
Was fout in hun systeem, de prijs is nu alweer 99€
is een lacie
heb nieuwe externe hdd van 1tb voor maar 72€
Was fout in hun systeem, de prijs is nu alweer 99€
is een lacie
Citaat van William op 3 september 2009, 19:25Nieuwen boxen gekocht, deze gaan echt poephard. Heb ze ook op vakantie gebruikt, je kon ons over de hele camping horen
Nieuwen boxen gekocht, deze gaan echt poephard. Heb ze ook op vakantie gebruikt, je kon ons over de hele camping horen
Citaat van anoniemaccount4457 op 3 september 2009, 19:32zullen je buren ook fijn hebben gevonden
zullen je buren ook fijn hebben gevonden
Citaat van anoniemaccount4457 op 5 september 2009, 11:42
die agenda had ik vorig jaar ook
dit jaar heb ik een saaie van garfield omdat ik gister pas schoolspullen ben gaan kopen
en als je zo laat bent is er niks leuks meer over
die agenda had ik vorig jaar ook
dit jaar heb ik een saaie van garfield omdat ik gister pas schoolspullen ben gaan kopen
en als je zo laat bent is er niks leuks meer over